Vind ie me ook leuk? :O

Ik ben bijna twee weken geleden naar een anime con geweest in Zwolle (Abunai! :3). Van tevoren had ik met iemand van hyves daar afgesproken en hij zou samen met een vriend komen. Was wel grappig, we zijn elkaar zo’n 10 keer voorbij gelopen voordat we wisten wie wij nou waren enzo :stuck_out_tongue: Elke keer als ik ze zag, zat ik zo te kijken van: Zijn dat ze nou? :open_mouth: En die vriend van mijn hyves-vriend keek ook de hele tijd naar mij :3.
Na een tijdje hadden we een plek afgesproken en daar bleek dus: OMG! Ik ben jullie al honderd keer voorbijgelopen :relieved:!
Na de hele leuke dag op Abunai! heb ik de vriend van mijn hyves-vriend toegevoegd op MSN en hij is super lief. Altijd als ik of hij weggaat, stuurt ie een (K) en soms voor de lol vraagt ie er ook om eentje. Ik heb hem laatst laten raden waarom ik zijn achternaam heb leren schrijven(lang verhaal)… Toen hij het goef had geraden(Ik vind hem leuk), wilde hij een prijs hebben. Ik zei: Je mang zelf kiezen ^^ Eerst vroeg ie om een auto, en daarna om een kus… :slightly_smiling_face:
Daarnaast doen we voor de lol dat we getrouwd zijn enzo :stuck_out_tongue: We wonen in een doodskist met een roze brievenbus, Home Cinema, een Jacuzzi, een vierpersoonsbed(hebben we lekker veel ruimte o.O) en een hamster die Hamtaro heet.

Gisteren kwam ik aanzetten met: Iemand heeft me schattebout genoemd… Ugh en toen ging hij me poken in m’n zij :frowning_face:" Het eerste wat hij terugzegt is: WIE???" Ik uitleggen en hij zegt: Wil ik ook doen (6)" “Wat? Mij schattebout noemen of mij poken?!” “Beide :slightly_smiling_face:

Haha, ik weet alleen niet of ik hem nou serieus moet nemen en moet denken dat hij me ook leuk vindt… Want er zijn ook van die jongens die overal een spelletje van maken… :open_mouth:

Aha ik ken je probleem, ik heb het zelf ook :frowning_face:
Soms denk ik dat die jongen me leuk vind, maar dan blijkt van niet…Ik dwaal af…Anypooh…

Ik zou gewoon van het flirten naar iets serieuzers overstappen en kijken hoe hij dan reageert. Bijvoorbeeld vragen of hij in is voor een serieuze relatie, wat hij zoekt in een meisje, enzovoort. En als er niks aan de hand is zou ik er een hele leuke tijd van maken :3

PS: Ik ben ook op de Abunai geweest! Was vet he?

Thx voor advies >.<

Was idd heel koel :slightly_smiling_face: Ik heb al m’n geld opgemaakt x]

Maar aangezien het een jongens is die behoorlijk makkelijk is wat betreft flirtachtig doen, weet ik niet echt hoe ik een stap verder moet zetten (kan liggen aan mijn onervarenheid ^^)
Iemand nog tips?
Arigato :3

Het klínkt wel goed… Hij weet dat je hem leuk vind, als ie dat idee nisk vond, had ie denk ik anders gereageerd , dus zou em x vragen wat ie nou eigenlijk van jou vind ofzo ?

lijkt er op dat hij je wel leuk vindt, vraag idd gewoon wat hij van jou vindt?
niet zo heel moeilijk toch?!

Maar het is nog altijd ‘makkelijker gezegd dan gedaan’. Heeft iemand tips?
Het is zo jammer dat ie in Den Haag woont en ik bij Eindhoven T_T
Gelukkig bestaat er nog zoiets als vakantie :slightly_smiling_face:

aaah ik wou ook naar abunai, maar het was al uitverkocht :’)
lekker nutteloos x)

Uhm, ik ben zelf ook een ramp met jongens, dus tips kan ik je niet echt geven.
weer lekker nutteloos.

XD Abunai! was echt te gek, jammer dat je het hebt gemist :open_mouth:

Ik ben zelf altijd de grootste jongensvriend geweest, dus ik weet niet echt hoe het is om meer dan vrienden te zijn ><

Hahaha.
Ik maak ook wel eens(vaak) van die uitdagende/dubbele opmerkingen tegenover paar jongens, maar dat zijn m’n vrienden waarmee ik veel mee optrek en die weten hoe ik het bedoel, en doen het zelf trouwens ook.
Maar het kan best zijn dat hij jou ook leuk vind op gebied van “liefde”.
Je kan ook gaan uittesten met dingetjes bij hem doen ofzo, kijken hoe die reageert. als je 'm weer ziet dan. :]

Oke :grinning:
Hij heeft trouwens gezegd dat ik een keer bij hem samen Kingdom Hearts 2 mag spelen :grinning: Als ik dan wel zeg wanneer ik kom… Het enige probleem is dat hij zo ver weg woont TT_TT Anders zou ik meteen naar z’n huis gaan xD
Ik ga morgen naar Duitsland en hij zei zo: We kunnen altijd nog sms’en ^^
Haha… Maar dat is duur, meneer ^^

ik zou gewooon een keer afspreken en dan kijken hoe het is.

het is precies zoals je zelf zegt, misschien vind ie je leuk, maar misschien praat ie altijd zo’n beetje flirterig op internet wat veel mensen doen ja.

Jah idd… Maar ik vind het toch wel ver gaan met flirten toen hij vroeg wanneer ik mijn laatste vriendje had en of ik m’n eerste zoen al had gehad (groep 8 en nog niet). Waarna hij ook nog eens doodleuk vroeg dooer wie ik dan ontgroend wou worden ^^. :stuck_out_tongue:

W00t, ik mag misschien naar hem toe x] Yay!! Ik is zo blij! Al mijn vrienden denken dat er iets gaat gebeuren en ik hoop het ook wel… Maar je weet nooit he?
Ennuh, hoe begin je met zoenen?? :stuck_out_tongue:

Zoenen begin je niet zomaar, dat gaat vanzelf. :wink:
En ik heb het probleem ook met een jongen, de ene keer doet hij hartstikke leuk en flirterig, de andere keer doet hij hartstikke bot.
Liefde is zo ingewikkeld.

Dat doet een jongen altijd bij mij. En verder gewoon meedoen met wat hij doet. Of kijk bij een van de vele hoe-moet-ik-zoenen-topics.

Muhahah hij heeft uit zichzelf verteld dat ie me leuk vind :slightly_smiling_face:

“Om de een of andere reden… Begin ik je leuk te vinden :$”
Dat was zó lief :grinning: Ik begon helemaal te trillen en ik werd warm en m’n hele lichaam bonkte… Het was geweldig!! >.<
Nu nog een keertje afspreken, Hmm

Wat leeeeuk! :grinning: klinkt als een lieve jongen als hij het gewoon uit zichzelf verteld :slightly_smiling_face:

aww <3 dat is leuk en lief! (:

dit is echt precies hoe ik me voel bij de jongen die ik leuk vind! misschien beetje nutteloze reactie maarja