vind ie me nou leuk of niet?

Help!
Er zit dus een jongen bij mij in de klas, en ik vind hem vet leuk, en 3 vriendinnen van mij ook. Een vriend van mij en van hem heeft op verzoek van mij verteld dat ik hem leuk vind, ik heb toen zijn nummer gekregen en meteen een whatsappje gestuurd, nu wil ik graag weten of hij mij ook leuk vind! Hoe doe ik dat het best?

vragen aan hem ??

Nee dat durf ik niet ( k ben niet zo dapper)

Gewoon via wapp, dat is niet in het echt toch?

Leuk, ontspannen gesprekje aanknopen en dan vanzelf, subtiel het onderwerp aansnijden en vertellen dat je hem leuk vindt en vragen of het wederzijds is

ik zou wachten tot je wat meer met hem praat, misschien laat hij het wel zelf merken, want ik weet niet of ik het wel helemaal snap ofzo, maar als je echt pas net zn nummer hebt en met hem whatsappt, lijkt het me een beetje opdringerig om meteen te gaan vragen: en? want vind je van mij? vind je me leuk?
misschien kent hij je niet zo goed (als je via via hebt moeten zeggen dat je hem leuk vind, lijkt me genoeg om dat te denken) dan kan je hem beter eerst leren kennen en hij jou :slightly_smiling_face:
X

nou ik heb zijn nummer al een tijdje dus het is niet zo dat ik meteen begin met 'vind je me leu ok ’ ofzo ik zit bij hem in de klas dus hij kent me sowieso al wel een beetje, hij weet dus ook dat ik hem leuk vind. zelf vragen duf ik echt niet ook niet via wapp ( i know )

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-vindtiemeleuk-topic-121240.0.html

oh ja ik zie nou net dat topic srry :flushed: