vind ie me leuk?

er zit een jongen bij mij op school, en hij voegde me vorige week toe op msn toen zei hij dat ie me leuk vond enzo. en hij smste steeds dat ie bij me wou zijn en dat soort dingen. en toen zei hij dat ie met me wou zoenen maar ik was laatst bij hem thuis en ik spreek hem af en toe als we naar school fietsen maar er gebeurt niks we praten wel gewoon enzo. maar we zijn allebei best verlegen, alleen doet ie sinds 2 dagen ineens heel kortaf eerst deed ie heel lief enzo dus nou weet ik niet meer wat ie van me vind ik vroeg gister aan hem vind je me leuk? toen zei die van ja je ben wel schattig. en hij smst nu ook niet meer enzo, nu ik hem leuk begin te vinden en nu weet ik niet of ie me nog leuk vind?

uit het eerste deel kan ik zeker wel afleiden dat hij je leuk vind.
maar ik heb echt geen idee waarom die opeens zo doet ? Volgens mij heeft hij zo’n flirthandleiding gelezen van ‘hoe ze zeker voor je valt’ (je weetwel, eerst veel aandacht en dan bijna geen, en het werkt blijkbaar xd). Maar het zou ook kunnen van niet natuurlijk xd
misschien moet je het hem gewoon eerlijk vragen ?

haha ja dat kan inderdaad ook:P

Jongens weten vaker niet eens wat ze willen.
Ik ben ook eens een hele tijd nagelopen geworden, vond het toen super irritant. Daarna ‘stalkte’ hij me niet meer zo en toen begon ik het wel te missen. Maar uiteindelijk zijn we toch bij elkaar gekomen.
Je moet het gewoon de tijd geven, blijven afspreken, gewoon lief terug blijven doen en dan komt het waarschijnlijk vanzelf.

haha okee!

herkenbaar…
volgens mij flirtte ie gewoon met je.

jaa zo’n idee had ik ook alleen weet ik niet wat ie nu bedoelt

Hmm had/heb ik ook. ( lees topic; bedoeld hij wat mee.)
maar ben gewoon op msn door blijven praten en. en nu wil hij van de week afspreken!
SUPER BLIJ!:slight_smile:

haha oke dat is wel leuk! bij mij doet ie nu heel kortaf enzo dus ik snap hem echt niet:P