Vind ie me leuk?

Hee meiden, ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Misschien zijn er al topics over, zeg het dan maar even. Ik kon zo snel niks vinden.
Er is dus een jongen die ik heel erg leuk vind, maar ik weet niet of het wederzijds is. Er zijn wel wat dingen waarvan ik denk dat hij me leuk vindt…
Hij kijkt weleens naar me, en als ik dan kijk kijkt hij snel weg.
Stuurt altijd super snel terug als ik hem een berichtje stuur. Wilt altijd naar mijn verhaal luisteren ook als ik zeg dat ik zeur enzo, zegt hij dat ik het mag. In de pauze zitten we weleens naast elkaar en als we dan krap zitten ofzo schuift hij niet op ( terwijl dat wel mogelijk is) .

Dit zijn toch aanwijzingen, of ben ik gewoon blind en denk het alleen omdat ik hem leuk vind.

Alvast bedankt voor jullie hulp!! <3

Ja ik denk het wel, dus meid: Zet de eerste stap.

Ja , echt wel hy vind je leuk . maar vind jy hem ook leuk ?

well hello retard :’)

Hee meiden,
Dankjullie wel voor jullie reactie’s…
En ja ik vind hem ook leuk!! :’)
Morgen ga ik misschien de eerste stap zetten, we gaan dan met z’n 2e naar een voorstelling voor school…

Spannend :grinning:
Echt leuk. Hij lijkt je idd leuk te vinden. Hopelijk wordt het wat en succes!

Oeeh succes! En laat even weten hoe het is afgelopen!!:wink2:

Hahah zal ik doen hoor!! :slightly_smiling_face:

Okee!:slight_smile:

hahahaha hier moest ik echt hard om lachen.

Ben benieuwt naar je update!
Succes in ieder geval. :wink:

Het zijn aanwijzingen ja. Ik denk dat je er sneller achter komt als jullie keertje gaan daten.
Nodig heb uit om samen wat te gaan drinken in de stad. En klets over alles.
Wie weet rolt er iets uit.

Hee meiden,

de voorstelling was een grote ramp… Maar verder was het wel heel gezellig.
Ik heb hem gevraagd voor wat te gaan drinken een keer, en hij zeí: 'Ik dacht dat je het nooit zou vragen, wanneer zullen we? ’ Dus binnenkort maar iets gaan drinken denk ik zo :slightly_smiling_face:

^klinkt goed (;