vind ie me leuk en hoe mee uit vragen?

Hej allemaal,
nou effe hier kort het verhaal:
vorige week heb ik een jongen ontmoet, een vriend van een vriend van mij. Bij uitgaan(met carnaval) we hadden van te voren al wat gsmsd maar, savonds zeg maar echt elkaar ‘ontmoet’. We hebben de hele avond staan kletsen en staan dansen. Het was echt heel gezellig en ik voelde ook een klik. Uiteindelijk na een (best kleffe) avond liep hij met me mee naar huis en hebben we gezoend. Nou het probleem: we smsen nou nog, alleen stuurt hij pas na iets van 3/4 uur een sms terug. Nou lees en hoor ik overal dat dat kan komen omdat jongens dan eenmaal bezig zijn met iets anders of dat ze niet wanhopig over willen komen,… Ik weet ook niet of hij mij zeg maar beter wil leren kennen dan alleen vorige week. Ik bedoel we smsen nog wel, en zijn smsjes(die hij dus wel nog stuurt) zijn wel gewoon leuk. Ik wil eigenlijk aan hem vragen of hij een keer wat leuks met me wilt gaan doen, maar ik weet dus niet of hij dat ziet zitten(ik weet wel dat je daar alleen achter kunt komen door het te vragen, maarja afwijzing is niet zo leuk) en ik weet niet hoe ik dat moet vragen enzo… ik bedoel zomaar een sms sturen met: wil je wat gaan doen, voelt zo vreemd. En daarnaast weet ik niet of hij dus wel datematerial in me ziet… waaaah hoe moet ik dit doen? help please

Dat van die smsjes is best wel herkenbaar :slightly_smiling_face:. Dat je niet zeker weet of hij je leuk vindt enzo, op de leuk-leuk manier zegmaar :’). Maar smst hij jou uit zichzelf? Dan is de kans namelijk erg groot dat hij je wel ziet zitten. In mijn geval smst hij ook pas heul laat terug, meestal rond half 11 's avonds, ongeacht of ik 's ochtends of ‘s middags heb gesmst :’). Maar daar moet je maar niet teveel op letten.

ja maar wat is uit jezelf smsen? want hij reageert op mijn smsjes en ik op die van hem:P

ja maar wie begint er dan met smsen? hij of jij?

Ik en mijn vorige vriend smsde in het begin ook veel met elkaar.
Het is zo vaak voorgekomen dat hij me vergat terug te smsen -.-
Ik kon schreeuwen, stampen en woest worden.
Maar mannen komen nou eenmaal van mars en vergeten dat soort dingen.

ehm…ik heb geen idee…het gaat nu vanaf maandag al zo dat hij op die van mij reageert en ik op die van hem. alleen reageert hij op die van mij zoon twee/drie uur laten:P alleen…is het vreemd om te vragen iets te gaan doen als we zeg maar ongeveer een week contact hebben(hebben al wel gezoend maar dan nog)?

ja mannen zijn echt soms niet te begrijpen XD

Niet geschoten is altijd mis.
Sms hem; “En, heb je al een spannende date voor ons gepland?”
Ofzo. Dan komt het wel goed.

Begin anders over een film die je nog wilt zien en uiteindelijk meot je vragen of hij samen met je naar die film wilt gaan ofzo x3 Niet dat het bij mij werkte toen ik het aan een jongen vroeg, hij antwoordde met ‘kan’ =.=’

Precies en als die niet toehapt is het een sukkel! NEXT

haha oke, die vind ik wel goed… van ‘heb je al een spannende date voor ons gepland’… maar ik ben zoon schijterd… haha…

Je kunt niets verliezen wat je nooit hebt gehad.’
'Jongens houden wel van meiden met ballen! ’

Je kan hem ook smsen
Hou je van vrouwen met ballen?

Smst ie terug ; met iets van ja ofzo?

Dan sms je ’
Oke ga je mee naar de film!?

Oké, even een kleine edit voor dit dode topic,
Ik heb zelf naar m’n crush het smsje gestuurd van ‘En, heb je al een spannende date voor ons gepland?’ en ik had gisteravond een heeerlijke date met 'm (:
Hij is gek alstie niet hapt - aanradertje dus!

misschien is het ook wel zo, dat hij de smsjes pas laat ontvangt?
misschien moet je even ontvangstbevesting aandoen, als je dat hebt.
en als je iets wil afspreken, moet je dat gewoon vragen :slightly_smiling_face:

Als het goed voelt kan je het toch proberen?
Mannen smsen nou eenmaal of helemaal niet terug, laat terug of zeer korte berichten. Wen er maar vast aan.
Gewoon proberen, nee heb je, ja kun je krijgen.
Gewoon wat drinken in town.

Vraag ht, anders zul je het nooit weten.
Tuurlijk er is altijd een kans op afwijzing, maar dan weet je wel waar je aan toe bent en bovendien zou ik er niet mee kunnen leven als ik het niet vraag en er daardoor nooit wat gebeurt, terwijl het wel had kunnen gebeuren…

Ik zou zeggen, probeer het gewoon.
Maar…Ik heb het al eens meegemaakt dat een jongen 3/4 u niet terugstuurt…En toen was hij niet geïnteresseerd.
Nou ja, als je geïnteresseerd bent in iemand dan stuur je altijd zo snel mogelijk terug en dan wacht je even op nog een smsje terug.
Maar wacht even af , want ja, alle mannen zijn niet hetzelfde. Mss werkt hij fzo.

ik vergeet dat ook heel vaak, en bij jongens schijnt het idd nog erger te zijn.
maar ik ben het ermee eens; smsen die handel!
gewoon zo van “hee ik vroeg me af of je zin had om een keer af te spreken, ik hoor het graag liefs x” of iets in die richting… dan heb je tenminste duidelijkheid en dat is altijd het beste anders blijf je er maar over nadenken terwijl hij je misschien niet eens wil…

hmmm ja oke
maar nou hoorde ik van een klasgenoot(jongen) dat hij, ook bij een meisje wat hij heel leuk vind, het niet leuk vind als een meisje te snel vraagt of hij wilt afspreken, want hij zei dat jongens nogal snel zichzelf dan geclaimed voelen’… mrja ik wil dat smsje best sturen, alleen… ik heb m vorige week maandag zeg maar ontmoet en tot vandaag toe smsen we gewoon… nog vandaag of morgen sturen die sms, of nog eventjes half weekje/weekje wachten?

Ik zou morgen gewoon een smsje sturen met daarin iets als;
vond het vorige week erg gezellig met je, zin om nog een keertje af te spreken?

Dan kan hij bepalen wanneer en waar bijvoorbeeld,
dus dan vind ik het niet echt te snel eigenlijk.