Vind hij mij wel echt leuk...?

Hee meiden,

Ik ben verliefd op een jongen die ik heb ontmoet omdat hij zeer goed bevriend is met een jongen waar ik af en toe mee chill. Afgelopen weekend hebben we de hele tijd liggen knuffelen/zoenen op de bank en ook toen ik binnenkwam en weer wegging… ik zou wel een relatie met hem willen, maar hij is er heel onduidelijk over… we kennen elkaar ook pas zo’n 2 weken, dus ik snap dat het wat snel gaat… ik twijfel alleen of hij me echt leuk vind… hij zegt van wel maar toch twijfel ik… misschien moet ik hem wat meer tijd geven in plaats van ons zo snel te binden, het kan misschien zo zijn dat hij bindingsangst heeft ofzo… ik weet het gewoon even niet meer help me please… :flushed:

Iemand ‘leuk’ vinden betekent niet meteen dat je een relatie met diegene wilt. Ik denk dat hij gewoon geniet van de aandacht die hij van je krijgt, meer niet. Vooral omdat je aangeeft dat hij heel onduidelijk is over een relatie.

Deze vraag kun je trouwens beter hier plaatsen :

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-vindthijzijmijleuk-topic-121240.11050.html