Vind hij mij ook leuk?

Heey! , ik zit met een probleem.
Sinds e=het begin van dit schooljaar heb ik contact met ene jongen uit mijn klas, ik weet niet een meer hoe maar we begonnen gewoon elke dag te praten en appen en ik had altijd het gevoel dat hij me luek vond… En uiteindelijk begon hij te vertellen dat hij een meisje leuk vond en hij gaf tips over haar en al bij de eerste tip wist ik gewoon zeker dat het over mij ging en ook bij de andere tips. en hij was ook heel jaloers op mn jongensvrienden enzo Maar toen was ik niet op hem dus zei ik er niks van omdat ik hem niet wilde kwetsen en toen hebben we een tijdje niet over haar gepraat en ja… en nu vind ik hem dus heel erg leuk en mn beste vriend weet het als enige maar ik weet niet of hij mij nog leuk vind… want een meisje (ik mag haar niet omdat ze heel gemeen is ) vond hem leuk en iedereen zei dat hij haar ook leuk vind enzo maar ze hebben niks en het is heel vaag, en toen ik hem vroeg of hij op dr was zei hij altijd nee dusja… Ze is veel en veel knapper dan ik en populairder en ze werkt ook met hem samen dus het zou logisch zijn als hij haar leuk vind. Maar er is altijd een hele awkwarde stilte tussen ons als we samen in een ruimte zijn en ik merk dat hij dan de hele tijd zn haar goed doet en voor de rest negeert hij me maar bij een opdracht voor drama zit hij in mn groepje en daar doet hhij heel aardig en lacht hij en praat hij met me maar heel soms maakt hij oook kutopmerkingen als ik bijvoorbeeld gewoon bij mn kluisje sta of een onvoldoende heb… en we praten ook nooit meer op whatsapp maar als we praten d oet hij wel heel erg lief en ik zie hem altijd naar me kijken en soms maken we dan oogcontact dusja… longs tory… Wat vinden jullie?
xx romie (ja ik zit op een vriendins acc omdat ik er geen heb xoxo)

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-vindtiemeleuk-topic-121240.0.html