vind hij mij of haar nou leuk?

hallo,
ik ben nu net aan het schooljaar begonnen. Er zijn uit het vorige jaar een paar jongens blijven zitten die nu dus bij mij in de klas zitten. Één van die jongens vind ik echt heeel erg leuk! we praten alleen niet echt met elkaar ofzoo… Maar ik kijk hem dus best vaak aan, en hij mij ook. Ik denk dus steeds als hij dat doet van yess hij vind me leuk! maar dan is er nog een ander meisje dat veel minder verlegen is dan ik, en ook best populair, die de hele tijd bij die jongen zit. Dan gaan ze samen heel hard lachen, en hij pakt haar mobiel dan af enzoo ze hebben gewoon veel lol. Ik ben daarom dus verschrikkelijk jaloerss… zij kijkt hem ook aan,niet echt vaak ofzo, maar wel meer dan normaal, en hij haar ook wel 's… Maar nu is de grote vraag dus Vind hij mij of haar nou leuk?

Alvast bedankt!

Algemeen topic.

Hoe moeten wij dat weten…?

hij twijfelt.

+2937480234

Doe eens lief.

OT: zoals je ziet zeggen meerdere mensen dat wij, op basis van deze informatie, geen goed advies kunnen geven. Dus je zult het zelf uit moeten zoeken.

hij kan ook geen van beide leuk vinden of homo zijn dat die daarom lief is tegen meerderen meisjes enige wat je kan doen is hem beter leren kennen en dan vragen of die je leuk vind

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-vindtiemeleuk-topic-121240.0.html

Ik heb advies voor je: met alleen kijken kom je er niet. Dat meisje waarmee hij nu wel contact heeft, het populaire meisje, heeft sowieso een flinke voorsprong op je. Dus of je moet nu laten zien dat jij minstens zo leuk bent als het populaire meisje, door contact met hem te zoeken, of je kijkt toe hoe het populaire meisje hem inpikt. succes!

Bedankt allemaal!

Krijgt*
want idd met alleen kijken wordt hij niet van jou.

Ik heb echt precies hetzelfde! Hij is ook blijven zitten, ik zit nu in de 5e bij hem in de klas. Hij heet Lucas en is gewoon super cute. Hoe heet jou crush? :flushed: Ik ben er inmiddels wel achtergekomen dat hij haar leuk vind, hij zit steeds aan d’r en zo en zwaait altijd heel schattig naar d’r als hij haar ziet, jaloezie! Sowieso heeft hij het toegegeven :dry: Hij had laatst z’n been gebroken en liep dus op krukken, ik hem steeds helpen. Want je moet toch op een 1 of andere manier kans op hem maken haha. Succes xx Liv

ik denk dat als je iets meer met hem probeert op te trekken dat hij je wel leuk vind :wink:

Ik heb btw ook zoiets…
er zit een jongen bij me in de klas die ik super leuk vind…,
we hebben echt heeeel erg veel oogcontact en telkens stopt dat weer met een lieve glimlach;)
laatst ik weet niet of ik het goed zag maar hij knipoogde naar mij!!!
het leek een spastische knipoog maar hij is geen spast het zou kunnen zijn dat hij niet goed kan knipogen of ja>…? heeft iemand hier wel een idee bij? ik vond dit wel een goede uitleg hiihihh

*ruikt.
NEE HIJ VIND JE NIET LEUK :’)

indeed, wij kunnen niet voelen aan ons water of hij jou leuk vind.

Hier is een algemeen topic voor.

:sex: