Vind hij mij nou wel of niet leuk?

Ik ben verliefd op een jongen in de klas en dit is hoe het gaat:

• hij kijkt me heel vaak heel lang aan en als ik terug kijk begint hij vrolijk te lachen.
  • bij klassenuitje bleef hij heel de tijd bij mij en vroeg hij wat WE gingen doen.
  • hij begint heel vaak uit het niets te praten tegen mij.

Ik vind hem echt heel erg leuk alleen toen mijn vriendin voor mij vroeg of hij iemand uit de klas leuk vond zei hij nee vind hij mij nou wel of niet leuk? En wat moet ik doen. V :flushed:

praat met hem en vraag hem mee naar de film oid. Ik denk dat hij je wel leuk vind.

Mag de volgende keer in het algemene topic, maar ik ga wel even serieus op je reageren. Het lijkt mij van wel. Ik vind dit tekenen dat hij je zeker wel ziet zitten, en niet alleen als een gewone vriend.
Wat je vriendin betreft, als de vriendin van het meisje dat je leuk vindt zou vragen of jij iemand leuk vindt, dan weet ik ook niet wat ik zou zeggen. Stel je voor dat je ja zegt, en ze zou doorvragen, dan kan het dus ook bij jou terecht komen. En als hij nou niet zeker weet of jij hem ook leuk vindt, tja, dan zou dat natuurlijk wel heel zonde zijn.

Als ik jou was zou ik hem daarom gewoon een keer vragen of hij iets mee gaat drinken, ik denk echt wel dat hij dan ja zegt :’)

Haha, natuurlijk gaat hij nee zeggen. Dat is vanzelfsprekend en dat hij nee zegt zegt niets.

Dit zijn wel duidelijk signalen van een jongen die wat in een leuk meiske ziet. Probeer hem vaker op te zoeken, als je hem echt leuk vindt, dan kom je vanzelf achter alles.

vraag m mee uit! Wedden dat ie ja zegt

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-vindtiemeleuk-topic-121240.0.html