Vind hij mij nou wat?

Ik ben net terug van een weekje Zeeland, en de 2 laatste dagen gingen mijn vriendinnen en ik met een groepje jongens om. Ze zijn van zichzelf allemaal heel verlegen, maar de laatste avond hadden ze heel wat drank op weetjewel, want ze zouden daarna uitgaan. Nou toen gingen mn vriendinnen en ik even langs, nou was heel gezellig. En toen 1 van die jongens, die normaal heel stil is, zat heel de tijd naar me te lachen en kijken en toen zei hij kom maar op mijn schootzitten. En meer was er niet gebeurd ofzo, en ik dacht hij bedoeld dit allemaal gewoon heel vriendschappelijk ofzo. En toen ik wegliep met mn vriendinnen, smste 1 van die vrienden van hem naar mijn vriendin of die jongen mijn nummer mocht hebben want dat wou hij graag.
Dus mijn vriendin smste mijn nummer naar die vriend van hem , maar hij smste niet ofzo. En de volgende dag gingen ze alweer weg. Maar ziet hij me nou zitten of kwam het gewoon door de drank ? We hebben elkaar net toegevoegd op hyves enzo, maar pff ik vind hem best wel leuk maar is het zo dat als je alcohol op hebt dat je gewoon maar wat doet of niet ?
ik weeet het echt niet.
Zijn tweeling broer heeft mij trouwens wel gekrabbeld enzo. Maar hij niet, en daar zit ik nou juist zo mee…

van drank word je inderdaad een stuk losser, maar ik denk dat als ie door de drank gewoon met je wou zoenen (en je verder niet leuk vond) hij dat had gedaan, maar dat deed ie niet, maar toch gaf hij je extra aandacht, dus lijkt me dat ie je leuk vind.
maar dat weet ik natuurlijk niet zeker, krabbel hem, sms hem, en zie gewoon hoeveel aandacht hij je nu nog geeft. :wink:

waren ze een beetje aangeschoten of echt ‘‘straal bezopen’’?
sms hem omdat hij misschien wel wacht tot jij smst (verlegenheid)

niet teveel meer verwachten trouwens. kans is niet zo groot dat je hem ooit weer ziet en als je hem dan ziet ben je niet in een vakantiesfeer dus kan het zoo tegenvallen… gewoon nonchalant mee omgaan… je ziet wel waar het op uit draait. wat ik dus wil zeggen niet teveel op focussen dan komt het vanzelf als het zo moet zijn ^^hihi.

Beetje aangeschoten, en hij had al helemaal niet veel op.
Nou ik heb hem gekrabbeld of ik zijn msn mocht, en daar reageerde hij heel lief enzo op. En toen gaf hij me een respect enzo.
Alleeen die tweelingbroer begon meteen te praten op msn, en hij niet. Ik vind dit echt heel jammer man :stuck_out_tongue: Want ik wil niet weeeer beginnen, dan lijk ik zo wanhopig. Ja ze komen sowieso want mn vriendin heeft iets gekregen deze vakantie met een vriend van hun die ook meewas, dus komen ze in September een keer met zn alle langs :slightly_smiling_face:

Drank maakt enthousiast…

Mijn vriendin vroeg net op msn aan hem wat hij van me vond, zonder datk het wist ofzo. En hij zei:
naammmmblabla zegt:
ik vond haar er leuk uit zien, en ze leek me wel aardig!

En in September komt hij naar ons toee,