vind hij mij nou leuk or not?

Hee meiden,
Aan de titel te zien weten jullie dus al waar mijn vraag over gaat, en ja ik weet dat ik het eigenlijk gewoon aan hem moet vragen, maar ik ben nou niet echt het type persoon die dat ook doet :flushed:

Vandaar vraag ik het toch nog maar een beetje. De jongen waar het over gaat zit ik sinds dit jaar mee in de klas en de laatste tijd kijkt hij veel naar mij, ik zei dat tegen een vriendin van mij die hem al veel langer kent en die denkt dat hij mij leuk vindt. Toen ben ik er eigenlijk best veel op gaan letten en viel het mij op dat hij best vaak expres even tegen mij aan liep. Dit is trouwens heel kinderachtig maar ze laten altijd in de aula de dop van plastic flesjes er af laten vliegen ofzo (geen idee hoe ik het uitleggen moet) maar nu ging de dop altijd mijn richting op, en als ik mij dan omdraaide moesten hij en zijn vrienden lachen. Ook als mijn vriendin een grapje tegen hem maakt als hij met mij aan het praten was moet hij blozen en glimlachen (ook als ik met hem praat trouwens).

Vrijdag toen ik alleen de gang in liep en hij en zijn vriend er als enige ook waren sloeg hij zijn vriend en rende hij naar mij toe en pakte mij bij mijn taille en ging hij achter mij staan, met als excuus dat zijn vriend hem anders ging slaan en dat ik hem wel beschermde (omdat ik topsport karate doe), daarna probeerde hij mijn kluissleutel af te pakken, en toen ik mijn sleutel dus wilde terug pakken, en zijn hand vast pakte stopte hij even. Ook gooide hij tijdens handvaardigheid dingen naar mij toe en ging hij ineens vet random met zijn vrienden bij mij zitten in de les (dat is echt nooit zo). En hij kijkt best veel naar mij (nog steeds).

Ik weet alleen niet of hij mij leuk vind… Ik weet wel dat hij dit niet bij andere meisjes enzo doet maar toch. Ik begin hem zelf namelijk wel leuk te vinden (woops, haha)

Klinkt alsof hij wel jouw aandacht probeert te trekken. Maar wij weten niet of hij het ook bij anderen doet :’) Ik zal als ik jou was er eens op letten en een beetje terugflirten en kijken hoe hij daar op reageert.

Bedankt! :slightly_smiling_face: