vind hij mij nog wel leuk? ..

nou kijk het zit zo…
ik heb een vriendje genaamd ‘’ J ‘’ en ik zie hem niet zo vaak op school. en met de andere meisjes die die had had hij allemaal foto’s op hyves enzo. maar wij hebben helemaal niks van elkaar en hij toont niet eens interesse’s.
we hebben over morge 1 maand en we hebben ook niet eens gezoent zeg maar. ik weet dat het stom is uitgelegt en een stomme vraag is maar…

kunnen jullie mij helpen of tie mij nog wel leuk vind ? :blush:

x alvast bedankt.
kuseva/

als hij niks met je doet en geen foto van je op hyves zet en dat wel doet bij andere meisjes dan denk ik dat hij dus geen interesse in je toont en dat die je gewoon gebruikt ofzo.
hy playd je denk ik,
sorry dat ik het zo zeg, ;$
x

praat er met hem over
en nog niet gezoend hebben met iemand na een maand is niet echt een goed teken lijkt mij…

dit klinkt trouwens meer alsof jij hém ook niet echt meer leuk vindt, misschien moet je je dat eerst afvragen?

You need to spice up your relationship girl! Jij moet het initiatief nemen, koop een keer een lief, bescheiden kadootje voor hem. Dat zal hij zeker wel waarderen! Of regel een romantische date en misschien ‘zoenen’ jullie dan wel. Reageert hij niet op jou hints? Dan is het tijd voor een goed gesprek over wat jullie beide aan deze relatie hebben.

up.

't hoeft toch niet te betekenen dat die je niet leuk vind omdat die geen foto van je op hyves heeft?
als je foto’s wilt, doe een leuke fotoshoot met 'm bijv.
en als je je echt afvraagt of die je nog wel leuk vindt, vraag het aan 'm?

en waarom is 't raar om na een maand nog niet gezoend te hebben?
dat komt vanzelf wel, als jullie meer leuke dingen met elkaar gaan doen, elkaar meer zien, en wanneer jullie er klaar voor zijn.