Vind hij mij nog wel leuk?......

Heey allemaal,

Ik snap helemaal niks meer van hem en ook niks van mezelf dus ik dacht ik vraag het hier maar eventjes:
Een tijd geleden kwam ik er achter dat een jongen mij leuk vond. Dat kwam doordat hij dat gezegd had
tegen een vriendin van mij die bij hem in het vriendengroepje zit. Die had het natuurlijk aan mij vertelt.
Ik begon een beetje met hem te praten enzo en het was echt overduidelijk dat hij me leuk vond. Ik had hem een tijdje later op date gevraagd… (hij is heel erg verlegen dus durfde het niet) hij vond dat echt heel leuk en wilde dat wel dus hebben we een date gehad. Het was best gezellig alleen hij praat niet zoveel dus soms was het even stil… ik vond hem nog steeds leuk. Na die date had hij tegen die vriendin van mij gezegd dat hij het super leuk had gevonden en nog wel eens een date wilde. Maar op school zegt hij helemaal niks tegen me en lijkt het alsof hij me ontwijkt ofzo
Hij heeft mij toen gevraagd om nog es een keer wat te gaan doen, tuurlijk wilde ik dat wel.
Alleen nu komt het… Datzelfde weekend konden we allebei niet dus geen date nog. maar daarna reageerde hij helemaal niet op mijn berichtjes enzo… een paar dagen later vertelde hij dat zijn opa kanker heeft en dat hij even met zn gedachten ergens anders zit. dat begrijp ik wel alleen nu als ik hem wat vraag op whatsapp ofzo dat reageert hij gewoon niet en op school zegt hij ook niks tegen me
dus ik snap helemaal niet of hij mij nog steeds wel leuk vind
en nu het zolang duurt begin ik hem ook minder leuk te vinden…
help wat moet ik nu doen?:face_with_raised_eyebrow:?

Er is een algemeen ‘vind ie me leuk-topic’ waar dit verhaal ook in past: http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-vindtiemeleuk-topic-121240.7900.html
Daar zul je waarschijnlijk sneller advies krijgen.
Slotje!