Vind hij mij leuk?

hoii,

er zit een jongen bij mij in de klas en daar heb ik het altijd al goed mee kunnnen vinden (gewoon als klasgenoot/vriend) . maar de laatste tijd trekken we wel erg vaak met elkaar op en hebben we ook op msn hele leuke gezellige lange gesprekken. Ook smsen we sinds kort bijna dagelijks met elkaar… die msngesprekken en smsjes sluit die altijd of met meerdere kusjes.
toen we laatst uitgingen (we zitten in dezelfde vriendengroep) kwam hij ook de hele tijd achter me dansen en pakte die me ook echt vast zegmaar bij me ddel. ik weet alleen niet of die dat deed omdat er verder niemand anders was die hij kon om mee te dansen, of omdat die al wat teveel op had, of omdat die het echt zelf wilde…
diezelfde avond wilde die ook telkens drankjes halen voor mij enzoo… en op het einde haalde die ook heel lief me jas.
de dag erna smsde die ook dat die het heel gezellig vond en dat hij zichzelf alles kon herinneren en dat die gewoon nog wist wat die allemaal deed enzoo… ook zei hij nog een keer op msn dat hij het leuk vond die avond…
Ook merk ik soms dat hij kijkt naar me, k weet alleen niet of dat verbeelding is xD

ik vind hem leuk… denken jullie dat hij mij ook leuk vind of dat die me ziet als een gewoon leuke vriendin…
en ik zit bij hem in de klas , dus hoe kan ik het hem laten opvallen dat k hem leuk vind zonder dat het teveel opvalt voor mijn klasgenoten??

Xx

upje

Ik heb precies hetzelfde, alleen sms’en wij dan nauwelijks. :thinking:

Niet geschoten, altyd mis.

Ik heb me god geen idee wat je zou moeten doen.
Was handig geweest als ik t wist wnt ik heb beetje zelfde ‘probleempje’

nja ik weet wel dt ie mij beetje leuk vind, alleen ik durf niks te doen/vragen :’) en hij volgens mij ook niet

ZIELIG HE (:

ik denk dat hij je wel leuk vind…

klinkt alsof hij je wel ziet zitten!

Waat heb je te verliezen?

Ik denk dat hij je wel leuk vindt, hij liet het wel een beetje merken met die smsjes enzo?
Noujaa je kunt het altijd proberen toch!

spreek een keer alleen met hem af ?
en blijf gewoon lief smsen , zo komen je klasgenoten ook niks te weten ;$

succes ×

als jullie in dezelfde vriendengroep zitten,
kun je toch gewoon een keer iets met hem afspreken?
Of toevallig in een gesprek zeggen: zullen we dan samen gaan ofzo?
Het lijkt er in ieder geval op dat hij je wel leuk vindt.

Hij stuurt echt wel duidelijke signalen hoor! Volgens mij heeft hij een oogje op jou! Misschien moet je, tijdens een sms eens vermelden ‘‘Wat had je trouwens een mooie trui aan vandaag!’’ en dan eens op school eens naast hem gaan zitten en zijn gedrag kopiëren, als hij zijn hoofd op zijn hand laat steunen, doe jij dat ook. Raak hem af en toe aan… En als hij hetzelfde doet bij jou, vindt hij je echt enorm leuk!

VRAGEN
anders kom je er niet achter he.
of als die het zelf opbiecht natuurlijk.
vraag gewoon via vrienden van hem,
je zit tenslotte in de zelfde vriendengroep. :wink: