vind hij mij leuk?

Er is een jongen alleen ik weet niet of hij mij leuk vind. Wanneer ik in de klas binnenkomt en hij is er al dan lacht ie altijd breed naar me( echt zo’n glimlach met tanden). Wanneer hij mij niet meteen in de klas ziet kijkt ie rond totdat hij mij wel ziet. Ook als hij mij ziet in de gangen ziet lacht ie naar me ook weer breed en zegt hij hoi of hey. Ook een keer had ik 2 dagen school gemist omdat ok naar Berlijn ging voor een lord of the dance voorstelling. toen ik terug was, was hij de enige die vroeg hoe het was en hij lachte ook weer naar me. hij heeft al een paar keer gezegd dat ik een great student bent. dit is maar een opsomming van een paar dingen.Kan iemand mij helpen om te weten of hij mij leuk vind ? wat zijn de ‘signs’ dat hij mij leuk vind ? alle dingen zijn welkom en graag veen negatieve commentaar.
xx

heee, zoals ik het nu lees houd hij je in iedergeval in de gaten en waarschijnlijk vind die je ook wel leuk . je moet er vooral op letten of hij ook zo naar andere meiden doet, en als je dan ziet dat hij het indd alleen naar jou doet vind hij je waarschijnlijk leuk. Ook zou ik er op letten of hij bij jou stoer gaat doen bij zn vrienden en of hij zn handen de heletijd door zn haar doet bij jou (schijnt dus dat jongen de heletijd, net als meisjes haha, met hun hand door hun haar gaan als ze iemand leuk vinden en daarmee praten) je kan hem sws gewoon een keertje appen en soms komt er uit een whats app gesprek nog aardig wat duidelijkheid :slightly_smiling_face:)

Het kan ook zijn dat deze jongen gewoon vriendelijk is.
Flirt een beetje, kijk hoe die reageert. Als hij positief reageert heb je misschien beet.

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-vindthijzijmijleuk-topic-121240.0.html

waarschijnlijk is hij gewoon vriendelijk

Heb je zijn nummer al? Ga met hem appen.

Ik denk echt dat het iets gevoelsmatig is, obv verhaal kan ik dat nooit bepalen, maar jij wel. Dus als jij zijn aandacht/interesse voelt, mag je daar best op vertrouwen dat het zo is:)