Vind hij mij leuk?

Heeey meiden, ik heb al een tijdje een vraagje. Ik werk bij een supermarkt bij de bakkerij. Daar werkt een jongen Scott. Ik werk soms met hem samen en als ik met hem samen werk is het altijd super gezellig. Hij maakt continu grapjes om en met me en noemt me altijd ‘kleine’. Verder is hij echt super knap omg. Maar ik heb soms heel erg het idee dat hij mij leuk vind alleen aangezien hij heel vaak grapjes maakt weet ik niet hoe ik het moet opvatten, hij is denk ik ook echt te knap voor mij… Maargoed, de dingen waardoor ik dat denk is omdat hij mij echt de hele tijd zit aan te kijken, en als ik dan opkijk dan gaat die naar me lachen. Verder zei hij laatst dat hij het warm had, toen zei ik :’’ Nou, dat betekend in ieder geval dat je hard werkt haha!’’ Toen zei hij" Of het komt omdat jij naast me staat’’. Het klonk best serieus maar misschien was het een grapje, verder plakt hij continu stickers op mij, dat vind hij leuk. M’n baas noemt me Fleur, zo heet ik helemaal niet maar toen zei Scott: ‘‘Ja eigenlijk ben je ook een Fleur, Fleur niet zo flirten’’. Zelfs collega’s zeggen tegen mij dat hij probeert te flirten. Verder zei hij toen hij een sticker op me plakte dat hij het leuk vond om me te versieren maar ik heb geen idee of dat sloeg op de sticker of op mij. Ook was ik een tijdje geleden met een andere hele knappe & leuke jongen aan het praten van een andere afdeling. Hij werd toen boos op mij omdat ik niet bezig was met mijn werk. Dat vond ik best gek aangezien hij daar echt nooit een opmerking over maakt, later zei hij ooknog: ‘’ zo, dat was wel erg gezellig he?’’ Hij zei het trouwens best wel kattig, alsof hij jaloers was ofzo. Ik weet echt niet wat ik ermee moet, ik heb zelf niet het idee dat ik het flirten uitlok. Verder heb ik hem ook nog nooit tegen andere collega’s zo horen praten, dat valt me op. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat ik alles verkeerd opvat. Soms gebeurt het ook dat hij perongeluk mijn billen aanraakt, en soms duwt hij mij weg met zn heupen. Wat ik wel vreemd vind is dat hij me soms zacht slaat, 1x zei ik verongeluk: Auw! Toen was die helemaal bezorgd en zei hij wel duizendkeer sorry.
Wat denken jullie? Zou hij daadwerkelijk proberen te flirten?

Ja.

Bedankt voor je reactie. Ik ben bang dat ik alles verkeerd opvat en hij het misschien als een grapje doet… Waarom denk jij nou precies dat hij mij misschien leuk vind of met me flirt?