vind hij mij leuk?

Er is een “jongen”/man op judo waar ik heel goed mee om ga, hij heeft al een paar jaar een vriendin maar de laatste tijd flirt hij steeds met mij.
Hij geeft mij steeds knipogen en lucht kusjes en hij knuffelt me steeds, hij kijkt steeds naar mij en als ik langs loop probeert hij mij op de grond te gooien en gaat ie op mij liggen zonder iets te doen. Wanneer wij aan het judoen zijn gaat ie me steeds kietelen en buiten de mat omhelst hij mij steeds.
Vandaag had hij het erover dat hij mijn haar zo mooi vond en vorige week zei hij dat mijn ogen zo mooi waren S:

Denken jullie dat hij mij leuk vind? mijn vriendin vroeg het aan mij en ik zit er nu best wel mee…

dit gedrag van hem lijkt er inderdaad wel een beetje op dat hij je leuk vind. maar hij heeft een vriendin…
vraag het hem anders, waarom hij dit steeds doet terwijl hij een vriendin heeft, en dan vooral het stukje van die luchtkusjes en steeds die knuffels…

Klinkt wel alsof hij je leuk vindt maar hij heeft een vriendin, dus wel afblijven.

Wow, dat is best apart. Lijkt er inderdaad op dat hij je wel leuk vindt! Misschien moet je hem er inderdaad eens naar vragen. Of wanneer hij je weer een luchtkusje/knuffel geeft, iets zeggen in de trant van ‘Je hebt een vriendin/Zal je vriendin leuk vinden.’, misschien dat je dan meer duidelijkheid krijgt. In iedergeval vanaf blijven! Pfoe, zou het echt niet chill vinden als ik zo’n vriendje zou hebben! Maargoed, daar kan jij natuurlijk niks aan doen. :slightly_smiling_face:

huh, kunnen twee accounts dezelfde naam hebben?

Ik denk dat hij je gewoon als tussendoortje gebruikt en dus als tweede keuze…