Vind hij mij leuk of wat?

heey,
Ik heb een vraagje ik vind een jongen heel erg leuk.
En eigenlijk ben ik helemaal niet zo een type van een lange relatie.
Heb meestal maar 2 weken met iemand klikt beetje raar maar ik ben snel uitgekeke op iemand of merk later dat er wat mis met hem is. Nou heb ik zo een leuke jonge ontmoet op internet en hij woont ook dicht bij mij. Ik ben nou al ongeveer 2 maande gek op hem. We hebben elkaar al een paar keer gezien en een keer gezoent, maar dat is al weer 2 weke geleden.

Hij laat wel aan veel dinge merken dat hij mij leuk vind. Hij zegt elke dag wel ik hou van je op msn wel meerdere keren zelfs, maar als ik het dan zegt gelooft hij het niet en moet ik het bewijse nou dat heb ik afgelope vrijdag gedaan.

niet dat er nu meer is veranderd maargoed. In zijn naam op msn staan ook altijd meisjes. En meestal moet ik als eerste iets tege hem zegge voordat hij een gesprek begint.

Maar hij zegt wel dat hij echt van me houd enzo…

Wat moet ik hier nou mee? :face_with_raised_eyebrow:

Een keer niet zelf NIET beginnen,
en dan kijken of hij dan ook niets zegt!
En anders gewoon vragen!

x

jongens beginnen (bijna) nooit uit zichzelf te praten op msn, maar dat betekent niet dat hij je niet leuk vind. Vraag of hij gewoon een keertje iets leuks met je wil gaan doen, ik weet zeker dat het goed komt!

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-vindtiemeleuk-topic-121240.0.html