Vind hij mij leuk of wat moet ik doen

Er is een jongen bij mij op school die mij steeds in de pauzes aankijkt. En als ik naar buiten ga op t schoolplein sta ofzo komt hij gelijk ook naar buiten. Met zijn vrienden nou weet ik niet of hij mij leuk vind ofso en trouwens ik stuurde mij msn naar iedereen op me hyves en heeft hij mij dus ook toegevoegt. Nu is hij online maar ik durf niks te zeggen. Wat moet ik nou doen :blush:

Ik zou tegen hem gaan praten op msn, dan komt het vanzelf wel! Als jij gewoon begint met praten en de eerste stap zet en hij vind je leuk dan komt het wel goed en durft hij vast ook wel, succes!

Om te beginnen een beetje normaal gaan praten.

Je kunt gewoon zeggen van ‘Hoi, jij bent toch die jongen met dat grijze/blauwe/weetikveelwatvoor shirt in de pauze? Welke klas zit je? Heb namelijk nog hulp nodig met mijn wiskundehuiswerk.’ Doet het altijd goed, de huiswerksmoes. :slightly_smiling_face:

dank je meiden ik heb t gedaan dank zij jullie hulp foey dat was eigenlijk niet zo moeilijk ik zei hoi hij zei hey alles goe blablabla en ik vroeg welke klas zit jou YESS!! tenmisnte dit is een goede begin en ik heb ook nog met em gepraat>!!