Vind hij mij leuk of niet?

Heyy meiden!:slight_smile:

Ik heb een jongens in mijn klas waar ik heel erg verliefd op ben. Ik dacht tot voor een tijdje terug dat hij ook op mij verliefd was. Hij en zijn vrienden keken telkens naar me als ik in de pauze voorbij liep. En soms wezen ze. Hij reageerde ook opeens op mijn foto op instagram terwijl hij dat daarvoor niet deed. Ik snapte en appte soms met hem. En toen we basketbal hadden met gym wilde hij perse bij mij in het team. En hij was ook helemaal blij toen hij met volleybal met gym bij mij in het team zat. Maar een paar weken geleden probeerde hij een meisje te zoenen in een discotheek, maar zij duwde hem weg (ik was er niet bij). Maar uit mijn klas zeiden al die kinderen dat hij dronken was. Ik was heel erg gekwetst toen ik hoorde dat hij dit gedaan had omdat ik echt dacht dat hij me ook leuk vond. Die weken er na tot nu toe heb ik hem bijna niet meer aangekeken maar nu lijkt het alsof hij mijn aandacht weer probeert te trekken. Hij kijkt in de klas telkens achterom en kijkt me dan aan en dan draait hij zich weer om. En hij zei met gym wat tegen me. Hij deed gewoon weer heel opvallend de laatste weken.
Dus ik weet nou niet of hij me leuk vind of niet. (Ik ga het echt niet vragen).
Wat denken jullie er van?

x wanhopig meisje

Ik denk wel dat hij je leuk vindt ja :slightly_smiling_face:

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-vindthijzijmijleuk-topic-121240.0.html