Hallo allemaal,
ik wil even wat vragen. Ik ben een beetje de nerd van de klas, ik haal altijd de hoge cijfers weet je wel en daardoor denken mensen dat ik de hele tijd aan het leren ben. Laatst hoorde ik van een vriendin van mij dat iemand uit haar groepje- een jongen- zei toen ik hoge cijfers haalde, dat hij dingen zij zoals: Die moet de hele tijd aan het leren zijn enzovoort. Alleen ik weet niet: Als hij mij een stomme nerd zou vinden dan zou hij mij toch negeren? Vind hij mij nou leuk of niet?
Op basis van alleen dat lijkt me dat niet, nee.
Hier hoef/mag je geen eigen topic voor aan maken. Er is een algemeen topic voor en die staat bovenaan in de lijst, lijkt me niet dat je die over het hoofd kan zien. Stel daar je vraag zou ik zo zeggen.
Ehm nee, het klinkt ook totaal niet positief en dit was iemand die gewoon over je roddelde eigenlijk (zodat hij zich minder dom voelde haha). jij vind jouw prins nog wel.
Dear mother of God.
http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-vindtiemeleuk-topic-121240.0.html
Het algemene topic!
En op basis van dit denk ik niet dat hij je leuk vind. Ook geen ‘stomme nerd’, maar uit je verhaal kan ik überhaupt niet halen wat hij van je vind.