Vind hij mij leuk of nie?

haii
nou he ik heb dus een cruch en hij weet dat ik hem leuk vind maar hij vind mij niet leuk (heeft i zelf gezegd) maar nu ben ik dus de laatste tijd meer met hem gaan doen enzo en gisteren hadden we ook schoolfeest en hij keek steeds naar mij en lachte enzo en hij geeft mij steeds complimentjes, en ik weet dus niet op hij mij dan nou TOCH leuk vind?
kan iemand helpen???

xx maddie

Hi Mads,
Als iemand je gemixte signalen geeft, skip degene. Het is je tijd en moeite niet waard. Je verdient beter.

Het klinkt wel alsof ie je leuk vind maar ik ben het wel eens met @Cheriess

hee,

lastiggg!! vraag het gewoon nog een keer en zeg dat je het niet zo goed begrijpt wrm hij wel zo lief doet maar je niet leuk vind. en anders laat hem lekker gaan, en zoek een andere jongen

ik hoop dat je wat heb aan mn tips!
suc6
kuzziesss

Als hij weet dat jij hem leuk vindt, en hij zou jou ook leuk vinden, lijkt mij dat hij dan wel op je afstapt. Heel eng, maar je kunt hier het beste achter komen door het zelf aan hem te vragen.

Ik denk dat hij dit gewoon vriendschappelijk ziet omdat hij al duidelijk gemaakt heeft dat hij je niet leuk vindt.

1 like

Janneke20
Ik denk dat hij dit gewoon vriendschappelijk ziet omdat hij al duidelijk gemaakt heeft dat hij je niet leuk vindt.

Dit denk ik ook.

ja dat zou ook nog s kunnen! ik heb ook een jongens bestie en die is ook super lief!