Heyy, ik vind een jongen leuk. Nou mijn vriendin vind hem ook leuk.
We praten eigenlijk elke dag en maken vaak sarcastische flirterige opmerkingen naar elkaar maar nu heeft hij tegen mijn vriendin gezegd dat hij mij knap vind. Ik vind hem echt heel leuk maar ik ben zo bang dat hij niet hetzelfde voelt. Mijn vriendin en ik hebben al heel vaak gepraat over wat als een van ons met hem krijgt. Zij accepteert het als ik bijv met hem zou krijgen. Maar ik weet echt niet of hij mij leuk vind, een paar dagen geleden deed hij heel erg lief enzo en vandaag deed hij heel afstandelijk en ik ben zo bang dat hij me niet leuk vind, wat moet ik doen? Ik wil heel graag met hem maar ik weet niet hoe dat er ooit van gaat komen.
X E
Vraag hem iets leuks te gaan doen? Hoeft daarom niet met speciale intenties te zijn, maar je zal het dan snel genoeg weten. Het is wel een aparte/awkward situatie als je vriendin hem ook leuk vindt, zoiets kan volgens mij bijna niet goed komen.
Weet wel waar jullie beiden aan beginnen. Vaak gaat de vriendschap door zoiets stuk… Zij accepteert het van jou, zegt ze - kan goed anders zijn als jij echt iets met hem hebt. Maar accepteer jij het ook van haar?
Als je het toch echt wil, vraag hem mee uit. Dan kom je er snel genoeg achter.
Stop ermee, ook al zegt je vriendin dat ze het niet erg vind, ze gaat het er sowieso moeilijk mee krijgen en er gaan sowieso spanningen komen. Ik spreek uit ervaring
Hier ben ik het helemaal niet eens. Vaak lopen vriendschappen stuk op dit soort dingen. Ik denk dat het het beste is om allebei niet voor hem te gaan en om hem gewoon te vergeten.