Vind hij mij leuk genoeg?

Sinds een maand heb ik weer iets met een jongen. Ik vind hem echt heel leuk maar ik ben er erg onzeker over wat hij van mij vindt. Het liefst zou ik hem zoveel mogelijk zien en de hele dag met hem appen. Maar ik krijg niet het idee dat hij dat ook zo voelt. Zo moet ik altijd beginnen met appen, hij antwoord meestal wel snel maar het zou een fijner gevoel geven als hij eens een keer begint. Ook hebben we beiden twee weken vakantie en had ik graag wat meer willen afspreken. Nu heeft hij pas tijd voor mij aan het einde van de kerstvakantie. Ik vind dat echt balen en dat heb ik hem ook gezegd maar hij heeft echt niet meer tijd. Als we samen zijn is het wel altijd heel leuk en is hij heel lief voor mij. Dus ik vind het zo moeilijk. Wat denken jullie, ben ik een zeur en maak ik me onnodig zorgen? We hebben nog te kort iets om het echt zo duidelijk aan hem zelf te vragen.

Heel leuk dat je nu een vriendje hebt, maar jullie zijn nog niet zo lang samen. Ik denk dat je teveel van hem verwacht.

Ik zou je maar niet zo’n zorgen maken, je hebt pas een maand haha.
Veel plezier nog verder samen in ieder geval!

Dat is precies waar ik bang voor ben. Als hij nu al geen tijd voor me heeft, hoe moet dat dan over een tijdje. Ik heb namelijk al eens zo’n verkering achter de rug. Dat wil ik niet weer. Maar tegelijkertijd wil ik ook niet al gaan zitten zeiken en dat hij me daarom dumpt.
Ik weet dat er veel jongens zijn die het wel leuk vinden om een vriendin te hebben, als ze maar niet zeurt. Ik vind het zo moeilijk.

Even een upje want ik weet het niet meer…

Ik denk dat je hem het beste kunt uitleggen hoe je je voelt. Zolang hij er niet van weet, kan hij er ook niks aan doen. Ik vind het ook geen zeiken als je het gewoon normaal vertelt.

Je bent nog maar een maand samen. Hij moet ook vast wennen aan het idee een meisje te hebben en weet misschien niet zo hoe hij er mee om moet gaan. Praat gewoon een keertje met hem en vertel hoe jij je voelt. Dat komt heus niet zeikerig over! Waarschijnlijk beseft hij zelf niet dat je je onzeker voelt. :slightly_smiling_face: Succes!