Vind hij mij echt leuk of doet hij als of?

Ik zit nogal met dubbele gevoelens de laatste tijd.

3 jaar geleden kregen een jongen ( ik zal hem even X noemen) en ik een relatie. Dit heeft een paar maanden geduurd en toen ging het uit omdat we elkaar amper zagen. Ik kreeg toen te horen dat hij met meerdere meiden praatten op whatsapp maar nooit geweten of het normale of flirterige gesprekken waren.

Nu zijn we toch weer veel met elkaar in contact gekomen en hebben we weer een relatie, hij vindt mij echt leuk dat zegt hij iniedergeval niet alleen tegen mij maar ook tegen m’n broertje en mijn beste vriendin. Veel mensen weten nog niet dat we weer iets met elkaar begonnen zijn maar vandaag schrok ik toch wel toen ik hoorde dat hij weer met allemaal meiden praat en flirt maar ik weet niet of ik dat geloven moet.
wat moe tik nu?

Vragen aan hem of dat waar is?

inderdaad, vraag het hem gewoon

Ja vraag het hem, en als je alsnog twijfels krijgt, check zijn telefoon als bewijs.

Zolang het alleen bij het praten met andere meiden blijft zie ik het probleem niet. Het kan best zijn dat hij bevriend is met een paar meiden in zijn vriendengroep en daar af en toe mee praat.

Ik zou het gewoon aan hem vragen. Stel je checkt zijn mobiel en hij komt daar achter, dan zit je echt met een probleem. Het kan best zijn dat de mensen die dat over hem zeggen gewoon jaloers zijn.

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-vindtiemeleuk-topic-121240.0.html