Vind hij me wel of niet leuk

Hey,

Ik heb zo een jonge op msn. Hij woont ook hier in de buurt maar ik zie hem nooit. Maar op msn praat ik best veel tegen hem. Hij zegt altijd wat terug en is heel lief. Als ik wat vraag geeft hij altijd heel lief antwoord. En als ik weg ga doet hij altijd (K)…

En dan nog iets. Ik weet nooit van te zeggen. Tips? Ik heb niets aan alles goed of wat ga je doen want dan valt het gesprek dood. En wat kan ik zeggen zodat ik lief en aardig lijk?

Je kan niet lief en aardig LIJKEN. je moet gewoon jezelf zijn, dan moet hij je maar aardig en lief vinden (: *dit is niet lullig bedoeld*

en ik weet niet of hij je leuk vind, het zou kunnen, maar kan ook dat hij je gewoon aardig vind ofzo.

wat voor lieve dingen zegt hij dan? geef is een voorbeeld. dat is misschien iets duidelijker. :relieved:

vraag hem ergens mee ofzo
kan je zien hoe hy reageert
& zo kan je zien of hy je leuk vind :wink:
veel succes!
x

Als ik zeg dat ik bang ben ofzo zegt hij moet ik komen en je hand even vasthouden (L)?

Zo schattig :slightly_smiling_face:

wees gewoon jezelf dat is het belangrijkste:) en vraag anders of hij een keer wil afspreken met een vriendin van jou en een vriend van hem, dan zijn jullie ook nog eens niet alleen:)

suc6

Voor dat soort dingen ben ikheel bang. Ik durf dat niet. Ik kan mezelf zo hard toespreken dat het moet maar het lukt me gewoon niet.

Up