Vind hij me wel of niet leuk?

Hallo allemaal!

Ik was op vakantie geweest en daar ben ik een hele leuke jongen tegen gekomen! Al zijn vrienden zeggen dat hij me erg leuk en knap vond en hij was ook zo lief tegen me en kwam steeds voor me op tegen anderen! En nu whats app ik met hem maar praat hij zo weinig terug! En ik hem hem gevraagd of hij me leuk vind maar dan geeft hij me geen antwoord! Weten jullie hoe ik erachter moet komen of hij me leuk vind???!!!

xx mij

ps. we wonen best veel uit elkaar!

Wachten tot hij een berichtje terug stuurt… Je hebt het toch al gevraagd? Dan hoef je het niet nog een keer vragen…
Misschien heeft hij het druk.

Wat ik weet is dat sommige jongens het niet durven toe te geven, dus wie weet is hij bang dat JIJ hem NIET leuk vind. Hij wacht vast en zeker tot jij zegt dat jij hem leuk vind en dan pas durft hij het toe te geven. Maar het ligt eraan. Als hij erg kortaf is op whatsapp en anders is het echt. Is er een heel klein kansje dat tie alleen open is waar zijn vrienden bij zijn. Maar het lijkt me een verlegen persoon omdat zijn vrienden het moesten doorgeven, en hij het niet zelf kon :slightly_smiling_face:

Er is een algemeen vindt ie me leuk topic

Ik denk dat hij me wel leuk vind. Ook op vakantie lieten ze ons dan alleen en deden ze een beetje plaagerig van: ‘’ Wij gaan wel even weg ‘’ en dan zaten we samen! hij was toen heel anders als toen met zijn vrienden erbij dan is hij eigenlijk best popu enzo! Zal ik hem zeggen dat ik hem leuk vind??

klink beetje overdreven misschien, maar ik denk wel de hele dag over hem! :slightly_smiling_face:

misschien was hij op het moment dat jij hem whatsappte net ergens anders mee bezig of was hij met vrienden. Ik zou gewoon rustig afwachten wat hij reageert want het lijkt inderdaad best wel of hij je leuk vindt als zijn vrienden zo doen. (:

Druk bezig met iets anders, durft het niet toe te geven of zijn vrienden liegen?

Zijn vrienden zijn ook mijn vrienden dus die liegen hopelijk niet :stuck_out_tongue: Ik vind hem gewoon zooooo leuk!!