Vind hij me nou wel of niet leuk?

Ik heb heel vaak een probleempje: ik weet nooit wanneer een jongen me wel of niet leuk vind…! Hoe merk je dit?
Als hij je een knipoog vind of ff met je praat uit het niets, ziet ie je dan zitten? En ik vind dat de jongen de 1e stap moet zetten, maar hoe laat ik merken dat ik hem zie zitten? Kan ik bijvoorbeeld tegen hem zeggen dat ik vaak aan hem heb gedacht? Of moet ik dit op een andere manier doen?
Wie heeft tips?? :anguished:?

alsje iemand leuk vindt meotje dat laten merken door naar hem te lachen, alsje hem ziet naar hem kijken gewoon veel oogcontact maken :]

Misschien vinden 100.000.000 jongens me leuk, maar ik heb het zelf nooit door.
En áls ik eens verliefd ben, ziet juist die ene jongen mij gewoon niet staan.
:pensive:"

De jongen hoeft echt niet altijd de eerste stap te nemen hoor. Als je zelf bijv. de eerste stap neemt, en daarna hij de 2e, dan vindt hij je misschien wel leuk. Vraag aan je vriendinnen of hij vaak naar je kijkt en of ze denken dat hij ook op jou is. Ik vraag zelf altijd aan een vriendin ‘relatietherapie’ en dan zegt ze wat ik verder kan doen. Meestal helpt dat wel.
Maar als je op een (best wel) verlegen jongen bent moet een meisje vrijwel altijd de eerste stap nemen. Het ligt dus ook aan het type jongen.