vind hij me nou wel of niet leuk??

hee, nou het is een lang verhaal hoor haha dus hier komt ie:
nou kijk…het zit dus zo, ik ben al denk ik anderhalfjaar verliefd op een jongen. ik zit nu in de tweede, en hij zit als sinds de brugklas bij mij in de klas … in de eerste heb ik hem 3 keer gevraagd { wanhopig whaha } maar ik vind hem nu dus nog steeds leuk ! maaaaaar, ik heb nog nooit het gevoel gehad dat hij mij ook leuk vond in de eerste, maar nu in de 2de wel zeg maar, zal wel een paar voorbeelden geven:

• hij is echt zo’n jongen waar je blij mag zijn als hij op msn een (K) doet, beetje moelijk uit te leggen maar die jongens ui tmn klas zijn echt van hoi doei en als die dan hoi (K) doet is dat al gelijk al heel anders…

• hij is dus niet zo praatzaam op msn:P maar als ik vriendinnen in mn klas vraag als ze wel eens met hun praat, zeggen ze nee nooit maar ik praat el atijd met hem op msn, maar hij begint ook wel eens een egsprek bij mij.

*hij heeft via msn gezegd echt heeeeeel lief zei die: mag ik iets zeggen?:blush: weet je wel hoe lief jij bent, das niet zo heel lang geleden, dus ik werd nog verliefder:blush:

*hij heeft me meegevraagd naar de bios, maar ik schrok toen hij dat vroeg dus had toen nee gezegd… maar nu wil ik dus wel! maar ben bang dat hij dan nee zegt…want dat is wel weer vervelend hij is zoo onvoorspelbaar, hij is echt de popi-jongen bij ons in de klas en maakt altijd grappen enz. dus ik weet niet hoe die gaat reageren.

*vrienden van hem doen wel altijd bij mij van oehoeh *naam* enz. en zn bestevriend vroeg me laast: wat vind je van *naam* ? ik vind jullie echt bij elkaar passen…

*ik lag laatst in het ziekenhuis, en toen kwam die langs maar durfde niet alleen en kwam dus met zn beste vriend:P

nou kijk, hier laat ik allemaal zien wat best wel lijkt dat hij me leuk vind…maar dr zijn eht van die dagen dat we op school niet zo veel met elkaar praten, maar wel heeeeeel veeel oogcontact hebben, en naar elkaar lachen enz.

nou ahhaha heel lang verhaal, wat denken jullie?! denken jullie dat hij me leuk vind? of juist niet? tips? zal ik hem nog vragen voor de bios? ahaha alvast bedankt!!

Ik denk dat als hij je mee naar de bios vraagt, dat je dan wel kunt zeggen dat 'ie op z’n minst geïntresseerd is… :slightly_smiling_face:
vraag hem gewoon alsnog mee, en dan komt het wel goed!:wink:

http://forum.girlscene.nl…opic/list_messages/121240

Zoekfunctie!
Het officiele vind-ie-me-leuk topic.