Vind hij me nou ook leuk of niet?

oke, hier komt mn rare verhaal.
ik had laatst hem gesmstwat hij van me wou, en hij smste toen terug van; niks ik zit gewoon te ouwehoere. want kijk, het is zegmaar hij ligt heel vaak met zn armen op tafel naar me te kijken weetjewel. en dan lacht hij ook naar me enzo. 2 weken geleden op maandag gingen een vriendin en ik met hem meefietsen, en ook met 2 andere jongens erbij. en toen ging hij eerst zo op zn wang wijzen, dat hij een kusje wou ofzo. daarna op de fiets stak ik mn hand naar hem uit omdat ik dus chips wou, ging hij met zn mond naar mn hand en ik weet niet wat hij deed want ik keek toen de andere kant op. toen we excursie naar arnhem hadden met school 2 weken geleden, zei hij iedere keer alleen maar wat tegen mij en niet tegen de andere meiden waarin we in het groepje zaten – die zitten ook bij ons in de klas dus hij kent ze ook wel alles. laatst was ik er met nederlands uitgestuurd en toen kwam zegmaar de hele klas na de les naar mij toe want ik zat in de aula. hij ging naast me staan en zei zo; ja he schatje. geen idee waarom hij dat zei. en daarna zo van; laat mij dat briefje is lezen, en toen legde hij een hand op mn rug. ik vertelde dat dus zostraks aan 2 vriendinnen op msn, en die zeiden zo van; zie je wel hij is ook verliefd. maar ik weet het gewoon niet. want soms kan hij ook echt zo zeggen van; met je lelijke hoofd. maar ik word altijd heel jaloers als hij te veel met andere meisjes bijvoorbeeld uit onze klas praat enzo. en maandag, met nederlands zat hij met een andere jongen voor mij en een vriendin. en hij ging de hele tijd zo met zn stoel achterover zitten tegen mijn tafel aan en hele tijd tegen me praten. ook ging hij hele tijd met zn hoofd zo achterover op mijn tafel liggen enzo. en woensdag liepen we naar wiskunde, en toen liep ik dus met 2 andere vriendinnen. hij zei dus alleen maar mijn naam, hij zei alleen maar dingen tegen mij – niet tegen hun. dinsdag op de fiets, een vriendin van mij woont in dezelfde plaats als hij – dus zij heeft gisteren op de fiets aan hem gevraagd of hij me leuk vond. hij zei toen dus niks, wat betekent dat dan? gisteravond was dus bij ons ergens in de buurt zo’n disco / teenageparty. en ik was daar ook en hij ook. een vriendin van mij ging toen aan hem vragen dus of hij verkering met me wou. er stonden allemaal vrienden van hem bij enzo ook en toen zei hij nee. maar later, toen het bijna was afgelopen – ging hij naar die vriendin toe en vroeg hij meende je dat echt dat odette mij leuk vond? toen zei die vriendin zo ja die heeft de hele avond met een chagerijnige kop gezeten hoor. toen zei hij oh. daarna kwam er zo’n vriend van hem naar die vriendin toe en die vroeg zo van; is odette echt op stan? en wil odette echt verkering met stan. en die vriendin had toen ja gezegd. en toen kwam hij naar mij toe van; vind je stan echt leuk? ik zo; ja, anders liet ik het har toch ook niet vragen. en toen ging hij weg. ik zo ; ja, anders liet ik het haar toch ook niet vragen. maar ik weet gewoon niet wat hij wil? vind hij me dus inderdaad niet leuk of toch wel wat hij bij zn vrienden in de buurt niet durft toe te gevenn? maar een vriendin had hem gesmst van; wees eerlijk tegen odette. en toen smste hij terug; deed ik. dus moet hij me dus echt niet? en waarom heeft hij dan al die tijd zo tegen mij gedaan? … vriendinnen die zeggen ook wel hele tijd dat hij me ook wel leuk vind, maar na dat van gisteravond denk ik nu van; hij moet me niet. maar ik vind hem nog écht leuk.

gewoon een playertje?

Niet op in gaan, laat hem de volgende stap maar nemen

En even kijken tussen de algemene topics (:

http://forum.girlscene.nl…opic/list_messages/121240