Vind hij me nou nog leuk of doet die alsof?

ik heb nu 8 maanden met me vriend. Maar ik weet het allemaal niet meer.

Me vriendje denkt altijd dat alles goed gaat, doet lekker makkelijk over alles.
Als ik met hem wil praten over hoe ik me voel over de relatie. Gaat die boos lopen doen en zeuren van wat is er nou? Dan weet ik niet meer wat ik moet zeggen. en raakt hij nog geirriteerder. En is het allemaal mijn schuld.

Mijn vriendje zit bij mij op school. Hij komt bijna nooit naar mij toe. Belt me nooit, zal een wonder zijn als die dat doet. Ik heb het gevoel alsof hij geen moeite doet voor mij, ik maak afspraken wanneer we afspreken enz. Mjaaa dan zegt die weer van jaaa ik weet dat ik niet altijd laat zien, dat ik nog steeds verliefd op je ben. En weet ik niet meer wat ik moet geloven.

Ook als afgelopen vrijdag. ik was eigelijk die dag al ziek, maar ging toch naar school omdat ik hem wou zien. Ik had al vreselijke hoofpijn had die dag mirgraine niet echt een goede dag om naar school te gaan mjaa. Me vriend weet dat als ik ziek ben, ook nog al snel emotioneel wordt. mjaaa ik had er tot de pauze geen last van. Me vriend zat de hele dag al stom tegen me te doen, want hij had geen zin in mij, omdat ik ziek was. Dus liep arrogant te doen, zeggen tegen mensen dat het hem niks kon schelen. Dus toen ik voelde me nog kutter. Hij zou wel die dag naar me toe komen, ik bleef daarom ook op school zodat ik zeker wist dat hij kwam. Ik was na het 6e naar huis gegaan want het ging echt niet meer. En kwam die wel opdagen, en gaat die eerst beginnen met zeiken, en dan gaat hij weer lief doen, terwijl die me de hele dag heeft lopen negeren. Ik snap die jongen echt niet. En sinds ik met hem heb. ben ik echt heel erg gestrest. Dus ik weet echt niet meer wat ik moet doen? Ik ben nog wel super verliefd op hem, maar ik weet niet of ik nog meer gestress aankan. Maar de momenten die ik alleen met hem heb zijn helemaal geweldig. dus dat wil ik ook niet kwijt, maar ik weet het dus niet meer wat ik moet doen? Heel veel vriendinne zeggen ook dat ik het uit moet maken, maar ik weet het egt allemaal niet meer.

Moet ik nou doen alsof er niets aan de hand is of er wat van zeggen?

ik zou een tijd niks van je laten horen hem gewoon vollaan negeren! en doet hij dan nog steeds zo raar dumpen! je verdient veel liever!

Je moet gewoon doen waar je, je goed bij voelt! Hou je echt van hem? Wil je met hem nog heel lang door? Ik vind dat je in ieder geval wel eerlijk tegen elkaar moet blijven.

Lijkt net alsof hij zich schaamt voor zijn gevoelens, omdat hij alleen op school vaag tegen je doet, en dan daarna als jullie alleen zijn weer lief is. Hoe dan ook, het maakt niet uit waarom hij zo doet, het doet zo en dat is niet goed voor jou. Miss moet je hem een laatste kans geven dat hij zich normaal moet gaan gedragen en meer tijd en energie in jullie relatie moet gaan stoppen anders is het einde verhaal. Je moet echt aan jezelf denken.

eerst aan jezelf denken!
jij verdient het ook niet om zo behandelt te worden. Een vriendje hoort leuk te zijn, niet stressvol. Probeer er met hem over te praten en als hij dat niet wil zou ik er toch over denken om het uit te maken! Je zit niet in je 1e in deze relatie, maar met z’n 2e!

^Dit. En nadenken of je wel echt zo’n loser als vriend wilt.

heb precies het zelfte probleem, ik weet echt niet meer wat ik moet doen,

ik had hem 3 weken niet meer gezien en gister kwam hij even wat ophalen met zijn vader, en hij geeft me alleen maar een kusje, normaal een dikke knuffel en een zoen enzo.

hij is ook nooit meer op msn en zn telefoon is hij kwijt:S, ik heb echt het idee dat hij geen moeite voor me doet! ik wil graag met hem praten maar hoe kan dat als hij er nooit meer is… :’( ik denk dat ik het maar ga uitmaken maar eigenlijk wil ik dat niet, ik ben nog super verliefd op hem en ik weet ckr dat ik hem super ga missen als het uit is… ik zie hem ook bijna nooit:( en als ik hem zie doet ie de ene x raar en de andere x doet ie super lief,

misschien komt het dat hij zo raar doet omdat hij verder wil dan zoenen enzo maar dat wil ik nog niet…:$:$, btw, hoe oud waren jullie toen je verder dan zoenen ging??:blush:

oh jah, kweet niet precies of hij me nou leuk vind of alleen maar knap ofzo, want hij zit alleen maar aan mn kont of aan mn borsten:S en dann zegt ie van, wat ben je mooi,

Ik had ook zon gast als vriend. Toen ging het uit en opeens voelde ik me heel opgelucht omdat ik helemaal niet doorhad dat het helemaal niet goed ging en dat er veel leukere mensen op de aarde rondlopen met wie je een leukere relatie aan kan gaan. Maar dat duurde wel 2 weken voordat dat er in zonk. xD
Ik zeg niet dat je het uit moet maken maar er ff goed over na moet denken of dit is wat je wil voor de rest van je leven.

er zijn genoeg vissen in de zee…

Jaa, dat was ik ook al van plan, mjaa dat is nogal moeilijk, omdat ik heel erg gewend ben dat ik altijd naar hem moet in de pauze. Ik ben ook wel vaaak bij mijn vriendinnen enz. mjaa ik heb dan toch de neiging om naar hem te gaan.
Maar ik denk dat ik het deze week probeer. Maar ik ben nog steeds ziek. dus dat duurt denk ik wel ff.

Sorry dat ik het zeg maar wat een pokke joch zeg xD
Uitmaken met die boel.
dat is beter voor jezelf,en dan kan je op zoek gaan naar wat je verdient!
want je verdient beter.
Doe je ogen open er zijn nog meer leuke jongens :wink::wink:

wow dit lijkt echt heel veel op mijn verhaal…
mijn vriend deed ook geen moeite enzo en allemaal precies wat jij ook neerzet het moest allemaal van mijn kant komen…
ik heb het een maandje geleden daarom dus uitgemaakt want ik vond het gewoon echt niet leuk meer… hij zegt nu dat hij het heel kut vind dat ik er niet eerder mee gekomen was zodat ik er iets aan kon doen want we hadden al 11 maanden, erg zonde dus…
maar naar mijn idee had ik het al een paar keer duidelijk gemaakt maar net als jou vriend werd die dan boos of reageerde die gewoon niet…
ik ben nu opzich wel blij met deze keuze en hij weet nu echt hoe hij was hoe hij er op terug kijkt… hij zegt nu ook dat hij het weer wil proberen en veranderen enzo… maar wat ik dus zou doen is zoiezo heel duidelijk zijn dat je het niet leuk meer vind zo en wat hij nou eigenlijk wil en dat je er anders klaar mee bent…
het klinkt heel hard voor hem maar zo kan het eigenlijk ook niet verder…
en hem misschien confronteren dat als het niet veranderd dat je het anders uitmaakt…
hoop dat je er wat aan hebt (:

Met hem praten! Als hij wil dat jij bij 'm blijft moet hij zich zo kut niet meer gedragen.

Confronteer hem hiermee… zeg wat je van zijn gedrag vindt…
veranderd hij niet en het blijft je zoveel stress enzo opleveren dan moet je misschien toch voor jezelf kiezen en het uitmaken!

Goed met hem praten, en zeg dat hij maar eens moet laten zien dat hij echt voor jou gaat als hij je als zijn vriendinnetje wil houden. Vertel hem wat jij nu van jullie relatie vindt enzo, en als daar geen verandering in komt je er geen zin meer in hebt. Als hij daar goed op reageert moet je maar eens afwachten wat hij doet en niet zelf telkens vragen of jullie afspreken en dat soort dingen.
En inderdaad, een vriendje hoort leuk te zijn, niet stressvol, vooral op deze leeftijd nog niet.
Als hij na dat gesprek nog niet laat zien dat hij voor je gaat zou ik het toch echt uitmaken…er zijn veel meer jongens waarmee je het zo leuk, misschien nog wel leuker kunt hebben als met hem, en die zijn dan ook nog eens leuk buiten jullie afspraakjes om.

Je moet er sowieso iets van zeggen, want hoe hij jou nu behandeld, en hoe hij over jou praat tegenover zijn vrienden, klopt niet. Dat hoort niet in een relatie, en het lijkt er daarom net op alsof het hem echt niets kan schelen…als ik jou was zou ik hem laten gaan als ik eerlijk ben. Als je letterlijk gestressd word, en bent sinds jullie iets hebben is dat echt niet gezond…een relatie heeft zo zijn ups en downs en soms was stress, maar zeker niet altijd, wat bij jou wel het geval is. Je kunt ook eerst met hem praten hem confronteren, als je al snel ziet dat dat niet werkt, zou ik hem gewoon laten gaan. Succes iig!

ik vind volledig negeren ook wel een goed idee. Komt er vrijwel meteen contact van zijn kant, dan geeft hij ergens toch wel om je. Zo niet, dan weet je hoe laat het is.
Spreek hem sowieso eens aan op zijn lompe gedrag… en doen jullie ooit wel leuke dingen samen?

misschien schaamde die zich omdat zijn pa erbij was en zijn jullie normaal alleen?
Dat jullie elkaar zo weinig zien? komt dat doordat jullie allebei geen tijd hebben? of wil hij gewoon niet?
Verder gaan, alleen als jij dat wilt. Anders lukt het waarschijnlijk toch niet goed, en wordt jullie relatie er niet beter op. hij heeft maar te wachten en anders zoekt ie het maar uit toch? tis jou lijf!
En, tis toch een man, die zijn nou eenmaal van de billen en borsten, maar geef het eens aan. wellicht heeft hij het zelf helemaal niet door!

Goodluck!