ik heb nu 8 maanden met me vriend. Maar ik weet het allemaal niet meer.
Me vriendje denkt altijd dat alles goed gaat, doet lekker makkelijk over alles.
Als ik met hem wil praten over hoe ik me voel over de relatie. Gaat die boos lopen doen en zeuren van wat is er nou? Dan weet ik niet meer wat ik moet zeggen. en raakt hij nog geirriteerder. En is het allemaal mijn schuld.
Mijn vriendje zit bij mij op school. Hij komt bijna nooit naar mij toe. Belt me nooit, zal een wonder zijn als die dat doet. Ik heb het gevoel alsof hij geen moeite doet voor mij, ik maak afspraken wanneer we afspreken enz. Mjaaa dan zegt die weer van jaaa ik weet dat ik niet altijd laat zien, dat ik nog steeds verliefd op je ben. En weet ik niet meer wat ik moet geloven.
Ook als afgelopen vrijdag. ik was eigelijk die dag al ziek, maar ging toch naar school omdat ik hem wou zien. Ik had al vreselijke hoofpijn had die dag mirgraine niet echt een goede dag om naar school te gaan mjaa. Me vriend weet dat als ik ziek ben, ook nog al snel emotioneel wordt. mjaaa ik had er tot de pauze geen last van. Me vriend zat de hele dag al stom tegen me te doen, want hij had geen zin in mij, omdat ik ziek was. Dus liep arrogant te doen, zeggen tegen mensen dat het hem niks kon schelen. Dus toen ik voelde me nog kutter. Hij zou wel die dag naar me toe komen, ik bleef daarom ook op school zodat ik zeker wist dat hij kwam. Ik was na het 6e naar huis gegaan want het ging echt niet meer. En kwam die wel opdagen, en gaat die eerst beginnen met zeiken, en dan gaat hij weer lief doen, terwijl die me de hele dag heeft lopen negeren. Ik snap die jongen echt niet. En sinds ik met hem heb. ben ik echt heel erg gestrest. Dus ik weet echt niet meer wat ik moet doen? Ik ben nog wel super verliefd op hem, maar ik weet niet of ik nog meer gestress aankan. Maar de momenten die ik alleen met hem heb zijn helemaal geweldig. dus dat wil ik ook niet kwijt, maar ik weet het dus niet meer wat ik moet doen? Heel veel vriendinne zeggen ook dat ik het uit moet maken, maar ik weet het egt allemaal niet meer.
Moet ik nou doen alsof er niets aan de hand is of er wat van zeggen?