Vind hij me nou leuk of toch gewoon aardig?!

Er zit een jongen bij mij in de klas. Maar niet zomaar een jongen. We kunnen het goed met elkaar vinden. Maar ik weet dus niet goed wat ik nou moet denken.
Als ik een grapje maak, kijkt die me aan, maar niet echt kijken. Ik vind het toch weghebben van zo’n ‘lief’ lachje wat die dan doet. En sowieso alles wat ik zeg, lacht hij ook echt vaak om. Laatst had ik via school een opdracht dat ik kinderen moest helpen op de ijsbaan. Hij ging naar m’n klasgenoten toe en vroeg waar ik was, en zei tegen een jongen met wie hij omgaat, zullen we even langs ‘Amy’ gaan?! Gister had ik schoolfeest, nouja, dat was gewoon leuk. Maar hij kwam wel steeds bij me staan of schudde mijn haar door elkaar ofzo. Gewoon beetje ouwhoeren. Ik heb wel een vriend, maar dat is sinds kort uit. Alleen weet hij dat niet.

Zou hij zich een beetje terug trekken?! Om het feit dat hij denkt van; Amy heeft een vriend. Of vind hij me gewoon aardig?

Ik weet gewoon niet wat ik moet denken. Jullie idee?!

Vertel hem dat het uit is met je vriend en bekijk zijn reactie. Als hij opgelucht/blij is zal hij je wel leuk vinden (:

Ik vind dit altijd zoiets… Meisjes denken altijd zo snel dat als een jongen naar d’r kijkt of aardig tegen haar doet dat hij dan gewoon gelijk helemaal verliefd is. Ik zou het gewoon nog even aanzien, probeer een vriendschap op te bouwen want hij mag je sowieso, en dan zie je wel vanaf daar hoe het verder gaat.

Nee, ik denkt totaal niet snel of een jongen verliefd is. Maar het voelt gewoon zo. De manier hoe die kijkt…

Ai ik zit ook een beetje met hetzelfde probleem, alleen hij is mijn beste vriend…

Succes meid!

Ik denk dat hij je wel leuk vindt, als ik het zo lees!

Vertel anders dat het uit is met je vriend en inderdaad, kijk hoe hij reageert. En vind jij hem ook leuk of niet? Je zou dan meer naar hem toe kunnen gaan of een keertje afspreken. Het zalvast wel goed komen, aangezien je hem al als vriend hebt (niet vriendje) . Bij mij is dat namelijk niet zo :frowning_face:

Ik kreeg gister hetzelfde idee op mijn gala, alleen vind ik die jongen niet zo aantrekkelijk xD
Ik zie eigenlijk geen probleem, als je hem niet leuk vindt, jammer voor hem. Als je hem wel leuk vindt, lekker zo laten gaan, misschien wordt het nog gezellig.

Ja, het is echt een super leuke jongen. Maar het is altijd zo lastig. Maar omdat die niet weet dat het uit is, denk ik dus dat hij zich een beetje terug trekt. Ik zie hem nu 2 weken niet, ivm kerstvakantie. ZO LASTIG !:expressionless:

De jongen die mij misschien ‘leuk’ vind, is ook niet zo aantrekkelijk. Maar hij heeft gewoon wat, haha. Naja, bedankt voor je reactie :slightly_smiling_face:

En ja ik heb daar ook last van, met mijn beste vriend

Hoe ga jij ermee om? En wat heb jij dan precies?

HELP

Hi there, ik ben net nieuw op dit forum
:slight_smile: doe het normaal gesproken niet maar het lijkt me leuk om mijn verhaal te delen en verschillende reacties te horen :slight_smile:

Zal mijn verhaal eens typen:

Sinds april dit jaar ben ik aan de praat met een jongen op watsepp het begon met verveling dat was wederzijds. Ik ken hem van school. Ergens in Juni hebben we samen met nog een paar vrienden van hem gedronken in een cafe was hartstikke leuk maar niks speciaals… de hele vakantie weer veel gewatseppt (dagelijks) en op een gegeven moment begon ik meer voor hem te voelen en miste ik hem soms op watsepp of was ik blij om wat van hem te horen… we hebben leuke inhoudelijke gesprekken op watsepp. De vakantie is voorbij en we moeten weer naar school…daar af en toe praten maar niet echt zoals op watsepp wel oogcontact. Op een dag 2 weken terug is hij in mijn stad komen wonen opzich zelf en ik ben naar hem toe gegaan, waren ook anderen vrienden maar die gingen weg. We hebben gezoent en spraken 2 dagen later weer uit. Deze week hebben we 3 keer afgesproken en het was super gezellig alleen word ik een beetje gek van de gedachte vind die jongen mij ook leuk? Ik ben bang dat ik hem wel heel leuk vind… :slight_smile: ik denk vaak aan hem en vind het fijn om tegen hem aan te liggen en om bij hem te zijn. wat denken jullie?? XOXO

Waauww =O , Ik zat er net over na te denken over hem.
Dit komt goed van pas. =D

http://forum.girlscene.nl…opic/list_messages/121240