Vind hij me nou leuk of niet?

Hoi Hoi.

Ik ken een hele leuke jongen!
We hebben al gezoend en zo maar dat kwam ook een beetje door de drank.
We spreken best wel vaak af met vrienden erbij enzo. Maar Dan doet hij best wel droog enzo,
Ik ook maar ik ben best wel verlegen. *Miss hij ook??*
Nou en gister waren we met een hele vriendenclub. Beetje chillen enzo we hadden ook wat drank op.
En toen werd ik wat minder verlegen . :stuck_out_tongue:
Nou hij wou mij toen niet zoenen omdat ik drank ophad. *goed bedoeld denk ik*

En omdat ik eerst had gezegd dat ik niet op blondjes val.
Ik zei dat omdat ik (en nu nog steeds) Niet zeker weet of hij het echt meent. Hij zat bijv. te liegen dat hij geen hyves had en me niet naar huis kon brengen vanwege z’n licht terwijl iedereen naar huis werd gebracht.
Maar veder is hij wel heel lief en hij zegt dat hij het allemaal echt meent enzo. Nou ik weet niet wat ik moet doen?
Ik ga hem morgen ofso even bellen en dan afspreken omte praten?
Maar wat denken jullie??
Xx

sorry als niet duidelijk is typ beetje snell

Vraag 't ‘m :’)

Je kan altijd afspreken ja met z’n tweeen.
Open kaart spelen zal niet verkeerd zijn, want dan weet je waar je aan toe bent.
Want liegen over hyves is niet chill. Ook niet over een stom fietslicht.
Misschien is het zijn verlegenheid, misschien niet.
Spreek af en ga af op je eigen gevoel om het hem te vragen.

Inderdaad, als je duidelijkheid wil kun je het t beste gewoon vragen… Want erom heen draaien schiet ook niet op en zo weet je meteen waar je aan toe ben

Ik weet niet waarom maar ik heb het idee dat hij je niet leuk vind, of dat zijn vrienden tegen hem hebben gezegd dat je niet leuk bent (zou niet weten waarom) maar hij je wel leuk vind ofzo, want ik vind een meisje niet thuisbrengen slecht, ook al heb je geen licht, en liegen over hyves ook.

Vraag indd gewoon om wat duidelijkheid, gewoon vragen hoe het nu eigenlijk zit tussen jullie.

Mail hem en vraag hem hoe zijn gevoelens zijn voor jou.
Dan heb jij ook duidelijkheid.
x

Dankjullie wel. xx