Vind hij me nou leuk of niet ?

Hee allemaal,

Eind oktober begon ik te praten met een jongen uit een andere klas, ik kende hem al wel van vrienden enzo maar ik had nooit echt gepraat ofzo. Nou en op school zoekte hij dus ook steeds oogcontact en al zn vrienden ( en dus ook de mijne ) zeiden dat hij me leuk vond. En we bleven ook steeds chatten en mn vriendin hielp hem een beetje want hij wist niet wat hij moest zeggen haha en toen zei hij dus ook steeds meer schatje en dat soort dingen. En in november kregen we wat mja dat was maar voor een paar dagen want zijn vrienden dwongen hem zowat om mij te vragen, want hij vond het zelf te snel gaan en ja ik ook, mja het ging dus uit door zijn vrienden omdat die steeds tegen mij zeiden dat hij zei dat ik een kuthoer was en meer. Maar dat was helemaal niet zo zei hij zelf en zijn beste vriend die ik ook heel goed ken zei ook dat dat niet waar was dus geloofde ik dat wel. En vanaf toen tot januari/februari ging het allemaal heel raar want hij kreeg met een ander meisje die alle jongens afpakt maar hij had het al snel uitgemaakt. En sinds toen tot nu zeggen zijn vrienden nog steeds dat hij me leuk vind en ik wil dit niet geloven want ik ben nu een half jaar al verliefd op hem en ik ben het gewoon zat dat ik me steeds kut voel maar toch op school in de pauze’s hij kijkt echt de hele tijd naar me en ik ben gewoon super verliefd dus het kan ook aan mij liggen maar mn vrienden zeggen ook dat hij steeds kijkt en ik weet nu gewoon niet meer wat ik moet doen asdfghjkl… Help ):

Algemene vindt-ie-me-leuk-topic aub

Oh ja sorry :slightly_smiling_face: