Vind hij me nou leuk of niet .. UGH :(

Hoooii

Okee… Ik zit nu in de 2e en ik vind een jongen uit mijn klas best wel heel erg leuk XP. Ik noem hem A. Als eerste is het denk ik wel handig om te weten dat hij Zegmaar met andere meisje ook wel een beetje sjans zoekt…
Maar a en ik zijn ook goeie vrienden , maar ik heb toch het idee dat ik anders voor hem ben dan al die andere. Eerst was ik een soort gefriendzoned… Hij vertelde me veel, en hij zei dat ie andere mensen niet vertrouwde maar mij wel, maar hij vertelde ook dat hij een meisje uit m’n klas half leuk vond. De laatste tijd is het een beetje anders . Hij plaagt me bijv. Meer… Ik en m’n bf schelden elkaar voor de grap altijd uit XP, maar nu dan gaat ie met mij haar uitschelden ( wel voor de grap hoor ) . En hij appt me niet meer over dat ie dat meisje leuk vind. Bij gym rende ie laats ván t ene spel naar t andere om tegen mij te spelen… En eergisteren hadden we een soort intense staar XP En omdat z’n ogen zo licht blauw zijn kon ik goed zien dat z’n pupillen heel groot waren, en daar had ik ooit wat over gelezen ofz… Wss vind ie me toch niet leuk en blijf ik forever alone XD

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-vindtiemeleuk-topic-121240.0.html