vind hij me nog wel leuk?

hey ik heb al een tijdje een vriendje alleen ik heb altijd het idee dat hij me niet meer leuk vind hij gaat namelijk heeel veel ineens met andere meisjes om en vooral met 1 iemand ik heb gevraagd of hij haar misschien leuk vind maar hij begon me uit te lachen enzo ik weet niet of t iets betekent maar hij reageert ook allemaal :heart::heart::heart::cupid::cupid::cupid::kissing_heart::kissing_heart::kiss::kiss::kiss::kiss: op dr foto enzo en hij doet ook wat meer afstandelijk opzich hij zoent me nog enzo alleen minder maar wat betekent dit?

Kan van alles betekenen, hoeft ook niks te betekenen. Oftewel vraag het hem gewoon

Oh en het is β€œvindt hij”

Ik zou met je vriend hierover gaan praten. Zelf zou ik het niet okΓ© vinden als mijn vriend zo tegen me doet (uit lachen wanneer je iets vraagt). Daarbij lijkt het me niet echt een goed ding dat je vriend hartjes zet onder een foto van een ander meisje. Het enige wat je kan doen is met hem praten lijkt mij. Wij kunnen je niet echt vertellen of hij je nog leuk vind of niet :stuck_out_tongue:

Zelf zou ik het niet leuk vinden als ik zo’n gevoel krijg. vraag duidelijkheid!!