vind hij me nog wel echt leuk?

Ik heb sinds 3 weken een vriendje. We zijn heel snel gegaan, ik kende hem net een week. Het is niet dat ik hem niet leuk vind, maar ik ben bang dat hij mij niet meer leuk vindt. Ik heb hem heel de week niet gezien, omdat hij het druk had maar vandaag ging hij toch liever uit met zijn vrienden dan mij te zien. Op app is hij ook erg kort af. Ben ik gwn te achterdochtig of vindt hij me niet meer leuk?

Dat hij liever uit gaat met zijn vrienden en dat hij kortaf is op Whatsapp is nou niet bepaald leuk, ik vind je niet achterdochtig. Als een jongen je echt leuk vind, en een week moet wachten om je te zien dan ging die wel naar je toe.

Er is maar één iemand die je die vraag moet stellen.

Ik ben het niet zo eens met cypernatics.

Natuurlijk is het zo dat je je dingen gaat afvragen, maar het hoeft niet perse iets te betekenen.

Je relatie is nog vrij pril en onzeker en het KAN zijn dat hij vrienden gewoon voor je kiest, vrienden zijn immer belangrijk!
En dat wil dan niet meteen betekenen dat hij je niet meer leuk vind

Een tip ga niet claimen, en wees eerlijk, vragen is het simpelst je hoeft je dan geen dingen af te vragen je weet meteen waar je voor staat.
Praat iig vanuit de ik vorm. leg het uit dat je onzeker wordt als hij zijn vrienden boven jou kiest. En leg meteen uit dat je het niet erg vind (als je dat niet vind natuurlijk moet wel eerlijk blijven haha) ALS hij dat doet. en je het verder prima vind maar gewoon eventjes bang was dat de gevoelens niet meer wederzijds waren.
en het gewoon even bevestigd wilde hebben ofdat je je dus druk moest maken ja of nee.

Als hij je verteld dat er niets aan het handje is wees dan echt niet bang!
Er zijn mensen die vooral in het begin van relaties gewoon vrienden boven alles stellen, ze hebben tenslotte een misschien wat langere/sterkere band met elkaar.

En die band moeten jullie nog opbouwen.

Hoop dat je hier iets aan hebt :flushed: :flushed: