Vind hij me nog leuk?

Ik heb nu ongeveer 5 weken een vriend, hij is een jaar ouder dan ik. In het begin smste hij bijna elke dag, nu bijna nooit meer alleen als ie echt iets wil weten. We spraken ook 5 keer per week af ofzo, nu zie ik hem alleen op school. Ik had eergister een gesprek met hem, en toen zei hij dat hij me minder leuk vond dan in het begin, en of ik dat ook had. Maar, hij vond me nog wel leuk zei die. Ik zei dat k dat soms had, maar dat ik dacht dat dat wel normaal was. Ik kreeg toen een heel vaag antwoord terug, maar hij was die dag chagrijnig (zei die) dus ik dacht laat hem maar. Nu die 2 dagen erna doet hij steeds heel droog op msn, hij reageert pas 10 minuten later als ik wat vraag en op school geeft hij me ook geen kus meer terwijl hij dat eerst wel deed. Een week geleden ongeveer was ik met hem, en toen kreeg hij een smsje. Ik zag dat er Eva stond, dus ik vroeg wie dat was en wilde het smsje lezen want dat doet ie ook altijd bij mij. Maar toen ik dat deed, deed ie snel zn telefoon weg en toen ik later vroeg wat er was zei die; jaa dat kind smst me echt 100 keer per dag en nu vraagt ze of ik naar het bankje bij de albertheijn kom… maar ik ga er niet heen. Hij reageert wel de hele tijd op de foto’s van dat meisje. Nu weet ik dus niet of hij me nog wel leuk vind, wat denken jullie? En hoe kan ik er met hem over praten zonder dat ik zo’n jaloers kind lijk? En sorry voor het lange verhaal maar ik moest het gewoon even kwijt…

hmm. als zn interesse nu al verdwijnt na 5 weken, gaat niet echt meer goed komen denk ik.

Dat dus.

hmm, 't ziet er eerlijk gezegd niet echt goed uit…
achjoh, je verdient wel beter dan zo’n ongeintreseerd kind.

ik denk niet dat het wat wordt :blush:

Ik denk dat je je eigen topic moet lezen, want als je dat doet kan je echt al je conclusies trekken meid.

ik had zoiets eerst ook, maar dan zonder een meisje. want hij smste al twee weken niet meer. en toen vroeg ik of er wat was, en hij zei nee hoezo? en ik zei van ja je laat niks meer van je horen.
en nu doet ie kei erg zijn best :grinning:

Ik had de eerste paar weken ook het meeste smscontact met mn vriendje, nu echt een heel stuk minder, we smsen ook niet elke dag verder :’)
Maar kan me weinig schelen, weet dat het niet zo’n smser is en dat hij me toch wel leuk vindt. We hebben nu ruim 7 maanden :slightly_smiling_face: