Vind hij me niet meer leuk?

Hee! Ik heb een vriendje en we zijn al langer als een jaar samen.
Vandaag gingen we even praten, want het gaat de laatste tijd niet zo goed…
Hij zei dat die zich aan me ging irriteren omdat we elkaar wel heel vaak zien.
Dat kwam nogal hard aan bij mij, want voor mij geldt dat helemaal niet…
Ik zit ook best wel te stressen dat die me niet meer zo leuk vind, want hij heeft het hier nog nooit over gehad!

Ik weet niet precies hoe ik het moet vragen, maar is er reden om te stressen of stel ik me aan? Liefs x

Oh en sorry voor de vage titel !

hoe vaak zien jullie elkaar dan in de week?

In de vakantie wel ongeveer 6x, maar dan niet de hele dag. Meestal 3 uurtjes.

Dat is opzich ook best vaak, probeer het te minderen, hopelijk gaat het dan beter…!

Nouja ik snap het ook wel een beetje. (: Ik zou ook gek worden als ik mijn vriend bijna elke dag moet zien. Kan geen kwaad om dat wat te minderen, dan blijft het ook nog een beetje leuk om elkaar te spreken/zien.

Dus als ik het goed begrijp 6 dagen, probeer de dagen anders langer te maken want je ziet elkaar elke dag wel.
Hij heeft misschien gewoon wat meer tijd nodig voor zijn eigen.

@Bunnyhop ik snap je niet helemaal :blush: de dagen langer maken?

Ja ipv 3 uurtjes kan je dan niet blijven slapen ofzo?

ik snap het wel, ik zou ook niet élke dag mijn vriend voor zo’n korte tijd willen zien. verander het naar 1x in de week en dan langer ('s middags, blijven slapen, 's ochtends weer weg, o.i.d).

dan heb je elkaar veel meer te vertellen, en geniet je ook meer dat je die gene weer ziet. voor veel mensen werkt dat vele malen beter.

@Bunnyhop haha ja maar ik mag niet met hem slapen…

ik zie mijn vriend meestal alleen vrijdag avond, zondag middag/avond en dinsdag middag. vind ik meer dan genoeg. als het schooljaar weer begint zie ik hem soms 2 weken niet?

je kan het beter wat gaan minderen (:

Je vriend communiceert met jou en laat jou eerlijk weten wat hij van de situatie vindt, daar moet je heel blij mee zijn! Een relatie kan alleen werken als beide communiceren met elkaar.

Hij laat jou weten dat 'ie je misschien iets minder moet zien. Gun hem die ruimte. Probeer verder ook niet onzeker te worden, blijf gewoon jezelf en ga niet extra lief tegen hem doen.

Er zijn maar weinig jongens die eerlijk zijn over hun gevoel, dus je hebt geluk…
Op jouw beurt mag je hem natuurlijk ook laten weten hoe jij je erbij voelt.

Het is verder ook niet zo gek dat het na een jaar een beetje vastloopt. Misschien passen jullie toch niet bij elkaar of ga je gewoon even door 'n dip.

Maak je er maar niet te druk over!

@TS: als je niet mag blijven slapen; dan ga je toch 's ochtends daar heen en 's avonds weer weg? werkt net zo goed. believe me, het is echt veeeeeeel leuker als je elkaar langere tijd niet ziet. dan geniet je zo veel meer.

Dankjewel voor al jullie reacties!

@faalhaasje ja dat klopt wel! Maar het is wel moeilijk om te minderen hihi

nouja, als je zou weten dat het je relatie beter zou maken en je vriend het leuker gaat vinden met je; zou ik het niet zo moeilijk vinden. :")