Vind hij me leuk??

Heeeejj,
Ik vind al n hele tijd een jongen leukk.
Ben een keer bij hem geweest met wat vrienden en sinds toen kon ik nergens anders meer aan denken. Het was echt heel gezellig enzoo.
Ik had hem daarna toegevoegd via msn enzo en af en toe praten we wat. We zouden nog een keertje wat afspreken (nadat ik t ook al een keer eerder had genoemd) en hij vroeg mijn nummer zodat we konden smsen. Alleen is het er nooit van gekomen om iets af te spreken. Maar we smsen wel… &een vriendin zei dat ie volgens haar aan t flirten was met mij… maar ik zag dat ie op dezelfde manier krabbelde naar andere meisjes.
Ik ben bang dat ik de opdringerig ben… want ik ben vooral degene die hem aanspreekt enzooo Mr heb steeds de neiging om hem te smsen. Wat zou ik doen? Vind ie me leuk?

Ik zou gewoon contact met hem blijven houden op msn. En misschien kun je dan wat gaan afspreken?
Ik weet niet.

ja maarr wat als ik meestal degene ben die m aanspreeekt?

iemanddd?

Ik denk niet dat hij je (heel) leuk vindt eigenlijk, sorry. Ik denk dat hij eerder geniet van de aandacht die hij krijgt van jou en die andere meisjes, maar dat hij zelf niets serieus wil hebben.

kijken oftie een keertje initiatief naar jou toeneemt. zo niet, dan zou ik er geen aandacht meer aan geven.

probably easier said than done

ik zou ook even afwachten of ie jou ook een keer aanspreekt.

ik zou het niet weten, denk niet dat ie je leuk vind eigenlijk. im sorry