vind hij me leuk?

ehmm ja er zit sinds het nieuwe schooljaar dus net een week een nieuwe jongen bij ons op school en heb dus economie met hem, 2de schooldag had hij me opeens toegevoegd op msn , daar praten we best wel veel, maar hij zegt ook schatje enz… , en op school negeert hij me alleen maar… maar ook omdat hij dan met zn vrienden is… maar op msn zegt hij hele tijd ik wil je echt in mn dromen zien en nog wat van zulke hele lieve praatjes… ik heb hem ook verteld dat ik niet zomaar met een jongen zal doen en dat ik er dus wel lang mee wil hebben dan en speciaal moet zijn, hij heeft me ook verteld dat hij nog maagd is en nooit is vreemdgegaan. maar het probleem is dus dat mn vriendin hem kent en zegt dat hij zn lul overal in stopt en dus liegt… maar ik weet het echt niet want ik vind hem echt een leuke jongen (op msn dan) maar ik durf ook niet te vragen waarom hij niet op school niet gewoon praat ? . dus ziet hij me wel een beetje zitten of ziet hij het maar gewoon als een spelletje?

Ik snap je niet? Je kent hem net een week en jullie praten al over samen seks hebben? Ik zou het hem toch vragen waarom hij op school niets zegt, is toch een normale vraag? Trouwens hij gaat niet verliefd worden op zijn computerscherm, daarvoor moet je eerst met hem praten!

Ik snap je niet? Je kent hem net een week en jullie praten al over samen seks hebben? Ik zou het hem toch vragen waarom hij op school niets zegt, is toch een normale vraag? Trouwens hij gaat niet verliefd worden op zijn computerscherm, daarvoor moet je eerst met hem praten!
hij vroeg of ik weleens verder was gegaan met n jongen, dus ik had geantwoord dat t speciaal moet zijn. maar ik bedoel dus , hij zegt nu al zulke dingen op msn , terwijl hij op school negeert ? Maar als hij die dingen meende dan zou hij toch ookwel een praatje maken op school? en ja.. ik durf niet te beginnen

Hmm het kan zijn dat die je leuk vind, maar misschien praat hij wel zo tegen elk meisje op msn? misschien moet je daar eens achter zien te komen?

succes x

Je kent hem een week en hij zegt al schatje en dat hij je in zijn dromen wil zien. Dat zegt toch genoeg?

ik denk dat ie idd gewoon zijn lul ergens in wil stoppen…
als ie je echt leuk vindt is ie wel wat onzekerder enzo, maar loopt iniedergeval nie tzo hard van stapel en doet ook zijn best op school ipv alleen op msn

Klopt, maar ik ben dus een turks meisje, en dat weet hij. Ik heb hem ook verteld dat ik niet zo een meisje ben zoals al die andere waarmee hij het heeft gedaan, als het echt daarom ging had hij me toch wel al genegeerd ? of heb ik het nou mis:s

Gewoon dumpen deze jongen. Hij zegt niks tegen je op school en wil alleen sex met je, dat zegt toch genoeg?

Je hebt het mis. Momenteel zijn jullie gesprekken nog zo, waardoor hij je alsnog om zijn vinger probeert te winden. En bedoel je daarmee ‘waarmee hij het heeft gedaan’ in de zin van seks? Hij was toch zogenaamd maagd?

Nee, deze jongen heeft geen oprechte gevoelens voor je, anders deed hij wel anders op school; een jongen hoort zich niet te schamen voor je. Dat jullie msngesprekken na zo’n korte tijd al zo ‘diep’ zijn, duidt erop dat hij je op een bepaalde manier benadert, namelijk een speeltje.

Laat gaan.
(zooo… dat was een lap tekst)

antwoord op je vraag;
nee hij vind je niet leuk.

N e e .

Hij vindt jou niet leuk,
hij vindt het leuk om onschuldige meiden op die manier gek te maken en ze in bed te krijgen.

Player alert!

Ik weet niet wat je verstaat onder ‘hele lieve praatjes’ , maar mij zou het alleen maar uitfreaken als een jongen die ik 1 week ken dat soort dingen zou zeggen op msn.

hij is een player en anders wel een loverboy

officieel topic aub.