vind hij me leuk?

ik heb dus een pot met snoep in mijn kluis staan en iedere keer als ik dan mijn jas aandoe om naar huis te gaan geef ik wat mensen snoep XD. ook een jongen genaamd Lucas. wat er dus 2 weken geleden gebeurde was enorm vreemd… ik en een vriendin van mij staan bij mijn kluisje en hij is bij zijn kluisje. hij wilt naar boven lopen maar hij wacht op mij en die vriendin (terwijl ik eig nie zo veel contact heb met m). dus zij lopen zo met zijn 3een naar boven. die vriendin en ik nemen na de 1e trap altijd een andere trap. hij ging dus wachten welke trap wij gingen neme like wtf maaar oke… die vrijdag erna was ik met een vriendin in de stad en appt hij me opeens met: ken jij iemand die een samenvatting heeft van levensbeschouwing. ik zeg zo ja Vera. vraagt hij heb jij die. ik zo van nee sorry. ipv dat hij het in de groepsapp vraagt vraagt hij het prive aan mij.
Een week geleden had ik dus die toets van levensbeschouwing. ik moest daarvoor 3 trappen omhoog en liep met wat vrienden … komt Lucas via een andere gang aan en begint een gesprek met mij van heb je goed geleerd. hij ging ook naast me lopen en aardig dichtbij. die toets was een computertoets waarbij je meteen je cijfer hebt. na de toets wachtte hij op mij om te vragen wat voor een cijfer ik had ipv dat hij al naar de volgende toets liep. het ik ook zon jongen die dan met al die stoere mensen omgaat en zo ben ik niet. ik krijg de indruk dat hij me leuk vind maar weet niet wat ik hier mee aanmoet like wtf. hij doet namelijk alleen zo bij mij en neit bij de rest.

ohja en ik mag hem dus nergens op social media volgen maar iedereen van de klas wel… ik heb dus via die vriendin al zijn insta posts door gestuurd gekregen en nu snap ik wel waarom hij me niet durft te accepteren als hij me leuk vind alleen die postst zijn super cute en lief
maar ik wil dus weten hoe ik laat merken dat ik hem leuk vind en of jullie denken dat hij mij leuk vind. ik heb hem wel eens gevraagd of ik hem mag volgen alleen toen zij hij de 1e keer niets en de 2e keer zei hij daar denk ik over.

HELP AUB

Hoezo zou je hem niet mogen volgen op insta? Zoals hij in real life tegen je doet lijkt me dat hij je wel leuk vindt, maar dat niet mogen volgen vind ik raar

Kan hierin, toch?

al geprobeerd alleen kreeg geen reactie…

Je bent een grote meid toch?
Dan kan je dat toch vragen?

vragen of ik hem mag volgen? daar krijg ik namelijk geen reactie op van hem. Vragen of hij me leuk vind vind ik nogal eng… ik heb daar wel eens wat problemen mee gehad dat mensen me daarna gingen pesten dus ja dat durf ik niet…

Dat vind ik zelf dus ook… Misschien is hij bang dat ik hem niet knap vind ofzo? :stuck_out_tongue: