Vind hij me leuk?

Hoi iedereen,
Een goede vriend van mij wil al een aantal keer met me afspreken. Laatst belde hij me een paar keer of hij langs kon komen om wat te drinken. Ik kon niet ,want ik had tentamens. Ik vroeg hem eergisteren of we binnenkort gaan afspreken met een paar vrienden. Hij wilde graag afspreken ,maar alleen met mij ,omdat hij met meerdere mensen afspreken zo’n gedoe vindt om een datum te vinden. Veel mensen om mij heen zeggen dat ie me zeker ziet zitten, maar eerlijk al zou hij me leuk vinden , zou het absoluut niet wederzijds zijn… Doordat iedereen het er nu constant er over heeft , heb ik toch de angst dat ik hem af zou moeten wijzen… Wat moet ik nu? Want zometeen vraag ik het en blijkt het helemaal niet zo te zijn. Dan lijk ik wel echt een domme aardappel. Ik word er namelijk erg ongemakkelijk van…

Wij weten het ook niet, sorry
Beste is dan toch denk ik om te vragen?

Wij kunnen het ook niet weten inderdaad. Als je het echt wilt weten kun je het beter vragen.

Ik zou het gewoon laten. Zo lang hij geen move maakt naar jou en je gewoon met zn 2en leuk kan afspreken, why not. Al zou hij je leuk vinden en het niet zeggen, heb je er verder geen last van toch? Als hij jou ziet zitten zal hij er zelf over moeten beginnen, dan kan je altijd zeggen dat je dat niet doorhad en dat je niks voor hem voelt behalve op vriendschappelijk niveau. Ik zou mensen gewoon laten praten, zolang jij helder bent tegen hem is het toch goed?