Vind hij me leuk????????!!!!

Hey,
Ik ben dus echt helemaal smoor op een jongen maar ik weet niet zeker of hij mij ook leuk vind.
Op onze school heb je zegmaar 2 klassen en hij zit in de andere klas.
dit zijn de dingen die tussen ons gebeurt zijn (allemaal op het kamp) :

• Hij is zeg maar mijn ‘zoon’ ik heb een vrouw (ja voor de grap lesbisch) en 3 zonen. en hij zegt de heletijd dat ik zijn fav mom ben en een celeb met dezelfde naam als ik
  • Hij steelt de heletijd mijn mobiel en gaat mijn broer appen en maakt selfies :grinning:
  • Een populair meisje uit mijn klas vroeg of hij zijn mobiel mocht, en een kwartier later ofz toen we samen op de bank zaten vroeg hij of hij een foto mocht maken bij mijn contact persoon en toen hebben we selfies gemaakt en toen ik keek zag ik dat ik de eerste persoon was met een foto bij het contact :grinning:
  • toen we met de boot terugkwamen zaten we zeg maar bij het raam op het bankje (met mijn bff in een andere stoel dichtbij maar die was aan het lezen dus die steunde me in stilte haha) en je zag de golven heel mooi en hij wees de hele tijd van kijk! en toen gingen we heel lang kletsen met zn tweeen over random dingen als douchegedachtes en ingebouwde tablets bij vliegtuigen.
  • Hij komt best wel vaak naar mij toe met: ‘maaaam? …’

IDK EN IK BEN ZO FUCKING VERLIEEEEEFD :hugs: :hugs: :hugs: :hugs: :hugs:

Ik wil m ook wel vragen maar HOEEE

Sorry, maar lol. Dit klinkt niet echt als iemand die je leuk vindt. Al helemaal niet door het ‘mam’ gedeelte.

Hier is het algemene vindt-hij-me-leuk topic

Zoals altijd, niemand kan dit aan de hand van een tekstje zeggen. Je zal het hem in persona moeten vragen.

Edit mod: weg

^ Sorry hoor, maat je post dit OVERAL, en nu zelfs in het topic van iemand anders!?

Yep, en dat al 16 keer. Kijk eens naar de berichten geschiedenis op het account (:

^Ja ik ga het melden. In één topic plaatsen is al voldoende.

sorry hoor heb net een paar dagen een account weet toch ook niet hoe dit allemaal werkt

^ Lees de regels dan vóórdat je iets post. Jeetje, hoe moeilijk is dat nu.

Misschien kan je een keer samen afspreken?

Ik vind dit eigenlijk best schattig klinken haha. Ik zou met hem afspreken. Niet geschoten is altijd mis. :slightly_smiling_face:

Haha afspreken is misschien wel een goed idee ja! Dankjewel voor alle reacties, super lief!

update: we appen enorm veel elke dag en we sturen hartjes. vgm zit het wel goed :slightly_smiling_face: Dankjewel voor de hulp!

Zeker is met hem afspreken ja :slightly_smiling_face: