vind hij me leuk?

Ik vind sinds het begin van het jaar al een jongen leuk, voordat we op reis gingen met school hadden we al veel contact via de app en ook op school flirtte hij met mij en ik met hem. Toen ik een keer met een vriendin bij mij thuis was appte hij in een keer " vind je iemand van de klas leuk?’ ik met mijn domme hoofd appte gelijk ja en toen: “en jij” hij ook ja. daarna vroeg hij met welke letter het begon en natuurlijk heel toevallig elkaars letter (waarvan er niemand in de klas zat met dezelfde letter). we hebben verder niet echt doorgevraagd en zijn een week later op school excursie geweest.

Helaas niks bijzonders gebeurt daar, dus dat was best jammer. Nu (april) begin ik hem weer leuker te vinden. Hij doet echt heel lief tegen mij enzo en ook tegen mijn vriendinnen. Nu ben ik er laatst achter gekomen dat een vriendin van mij hem ook leuk vindt. Ze zegt dat ze het niet erg vindt als hij mij leuk vindt (thanks sis) , en ik heb hetzelfde gezegt. Maar het probleem is ik wil echt iets met hem, maar ik weet niet eens of hij me nog leuk vind.

Weet iemand hoe je zoiets aanpakt?

vraag hem of hij je leuk vind

stel voor om samen iets leuks te doen, dan kom je er vanzelf achter.

App je nog met hem dan? Zo ja vraag om een keer wat leuks te gaan doen. Als je niet meer met hem praat, dan kan je het gesprek gewoon weer ‘overnieuw’ beginnen en daarna vragen of hij een keer zin heeft om wat te gaan doen.

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-vindthijzijmijleuk-topic-121240.0.html

er is een speciaal topic hiervoor