Vind hij me leuk?

Heyy,
(Ik weet dat er al een vind hij me leuk topic is maat ik wilde ff apart jullie meningen weten)

Er zit dus een jongen in me klas en afgelopen week zeiden me vriendinnen dat hij me leuk vond. Toen ik vroeg waarom ze dit dachten zeiden ze: de manier waarop hij naar jou doet. Hij kijkt heel vaak naar me (echt heel vaak) en komt ook heel dichtbij me staan enz. Hij doet heel mannelijk bij me in de buurt en plaagt me ook best vaak. Hij praat heel vaak met andere meisjes en als ik dan naar hem kijk houd hij gelijk op met praten ook maakt hij vaak grappen en kijkt dan stiekem naar mij.

Dankjewel xx

Het lijkt er wel op dat hij in ieder geval interesse in je heeft, maar ik durf het niet helemaal zeker te zeggen. De tip hierboven is ook een hele goede trouwens (:

Als je het echt wil weten moet je het vragen :stuck_out_tongue: Wat is het ergste wat er kan gebeuren?

Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom dit niet in het algemene topic kon, maar zoals je het beschrijft lijkt het wel alsof je een kans maakt. Vraag het hem.

Vraag het hem! Als hij ja zegt en als jij hem ook leuk vind kan je meteen vragen of hij iets wil doen met je (: