Vind hij me leuk?

Ik ken al een tijdje een jongen van school en het heeft altijd wel geklikt tussen ons, en hij vond mij leuk dat liet hij merken enzo en hij had ook tegen een vriendin van mij gezegd alleen ik heb er nooit wat mee gedaan want ik durfde niet echt maar nu ben ik bang dat hij me niet meer leuk vind of misschien wel, hoe kan ik er achter komen of nog beter wat kan ik er aan doen om te zorgen dat hij me leuk gaat vinden ?

Hier is een algemeen topic voor…
[size=78%]En probeer even met wat punten aan je zinnen te werken want dit is bijna onleesbaar.

Maar ik zou wat contact met hem zoeken, wie weet heeft ie nog wel een zwak voor jou. Je hebt niks te verliezen!

Maakt toch niet uit dat er een topic over is, waarom word is er uberhaupt een forum als je toch geen topics mag maken.

Zie ander topic.

Btw je zegt hij vindt me leuk, maar de topic titel is met de vraag of hij je leuk vindt…? Don’t get it…
Hij kan ook gewoon vrienden willen zijn.

hij ‘vond’

@ sorry ik zit hier net een half uur op weet ik toch ook niet reageer niet zo achterlijk

Dat kan je ook gewoon normaal zeggen en niet meteen jezus man gedraag je eens? Dat slaat werkelijk nergens op.

Om maar even op je vraag te beantwoorden, als je niets probeert kom je nergens achter. Dus ga met hem praten, beetje flirten, wordt vrienden en kijk dan verder.

Je mag je vraag stellen in eerdergenoemd topic!