Hoi ik ben een meisje van 12 en zit in de 1e. Ik heb een vraagje laatst ging ik naar een verjaardag van mijn oom en daar zag ik een hele leuke jongen hij zei dat hij net 14 was ik ben over twee maanden 13 dus ik dacht dat kan wel.Op een gegeven moment besloten we naar buiten te gaan(mijn nichtje van 9 mijn neefje van 6 een neefje van mijn tante de broer van die leuke jongen en die leuke jongen die dus de neef van mijn tante is maar geen familie enzo) dus we gingen naar een voetbalkooi in de buurt ik wou niet meedoen want ik dacht ik kan niet voetballen anders zet ik mezelf voor schut enzo dus ik hing maar met mn neefje op het klimrek enzo.Die leuke jongen zat op voetbal dus kon veel trucjes en liet die ook zien in een vorm van heel erg uitsloven.Op een gegeven moment gingen die jongens stoppen en wouden ze wat anders doen zoals tikkertje ik was zeg maar een beetje ontdooid(ik ben nogal verlegen) dus ik ging meedoen die jongen ging heel vaak achter mij aanrennen enzo. Ook als hij langsliep tikte hij me.Later was hij zich ook aan het opdrukken wat voor mij heel erg uitsloverig leek.Later gingen we weer naar huis en ging ik wat drinken ik zat aan de andere kant van de kamer en ik zag hem de hele tijd naar mij toe kijken.Latr die avond besloten we te gaan darten ik wou het niet proberen in de zin van dat hij me misschien zou helpen maarja uiteindelijk deed ik het toch omdat die leuke jongen zo aandrong daarna ging hij de hele tijd zo mijn nichtjes en neefjes optillen wat ik ook heel uitsloverig vond.Ook als ik iets zei dan moest ie ook vaak lachen.Later die avond ging hij naar huis ik vond het best raar dat hij niet geda zei want hij is niet zo’n verlegen type.Later ging ik ook naar huis en heb hem een verzoek gestuurd op Facebook en hem gevolgd op Twitter alleen heeft hij die nog steeds niet geaccepteerd.Volgens mij zit hij niet zo vaak daarop.Ik heb zijn telefoonnummer niet dus ik kan hem niet bellen.Maar ik vind hem zo leuk.Voordat ik verder kan moet ik wel eerst weten of hij mij leuk vind kunnen jullie me daar bij helpen. XXXjes Anoniempje
Ooit van enter/alinea’s gehoord?
Je hoeft hier geen apart topic voor aan te maken: dit mag in het vindt-ie-me-leuk-topic.
o sorry dit is mijn eerste topic hier
Jesh mag daar, slotje op deze