er is een jongen. hij is leuk, grappig slim en mooi. hij is vooral aardig als we alleen zijn. maar: vorig schooljaar maakte hij soms plagerige/botte opmerkingen of gaf hij me zomaar een stomp tegen mijn arm bijv.
Nu ben ik wat afgevallen(dat mensen met niet dik meer noemen) en draag ik 'zoals iedereen ’ wat mascara en heeft hij niets gemeens meer gezegd of gedaan.
ik vind hem echt leuk, maar hij kan het volgens mij veel beter vinden met mijn vriendin, zij doet dan ‘stoer’ enzo, en ja… zij is wel wat mooier en drukker dan ik ben. en ik voel me best verdrietig en ietwat jaloers als hij met haar ‘omgaat’(lol nu klinkt ik hopeloos, maar dat valt nog wel mee).
hij praat wel tegen mij over mijn vriendin of ze … minder en dommer… is dan ik. Heel gek, hij lijkt mijn gedachtes te lezen want ik vind mijn vriendin ook maar dom en irritant(ze is wel oke hoor, maar ze roddelt over IEDEREEN en ook over mij)
op msn praten we wel altijd en helpen elkaar met huiswerk, maar ik weet niet of we meer zijn dan vrienden. nu heb ik tijdens een les natuurkunde(daar zitten we achter elkaar, hij naast een vriend, ik naast een aardig meisje) gezegd dat ik graag naar paranormal activity wil gaan maar dat mijn vriendinnen niet meewillen omdat ze het te eng vinden. En hij wilde ook naar die film, het meisje naast mij ook mischien en zijn vriend zei eigenlijk nietsXD.
maar ik durf hem niet mee te vragen en hij mij ook niet, maar zou het wat opleveren als we met zn vieren naar de film gaan XD?
ik ben gewoon graag bij hem, maar in mijn klas is het raar(min of meer dan), en ik kan mezelf bij hem zijn-dat is zo fijn!
iemands mening? wat moet ik doen?