Vind hij me leuk?? wat te doen?

Hoii, ik had laatst een filmavond en er was een jongen bij die ik al een tijdje leuk vind. We zitten altijd ket elkaar te kloten op school en we hebben steeds meer contact. We knuffelen soms ook. Op de filmavond zaten we veel bij elkaar en knuffelden eigenlijk de hele tijd:) hij gaf me heel lief een kus op mijn wang. later toen hij weg moest knuffeleden we ook lang en gaf k hem een kus op zijn wang. Waarschijnlijk vind ie me dus leuk. Maar hij appt me niet echt en ik durf hem ook niet te vragen of ie langskomt of wil chillen. Hoe moet ik het aanpakken???

App hem.

dit.

Als je hem niet durft te appen zou ik het gewoon vragen als je hem weer eens ziet. Anders zou ik toch gewoon appen iets van, “Heey! zin om [datum/dag] iets te gaan doen of gewoon bij mij te chillen?” het enige wat kan misgaan is dat hij niet kan.

vindT hij me leuk.

OT: Anders begin jij toch met praten. Misschien is hij wel gewoon verlegen. Zet je gewoon over je angst heen en vraag hem om af te spreken. Niet geschoten is altijd mis. En je zegt dat je bij hem op school zit? Vraag anders of hij helpt met huiswerk ofzo. En jullie hebben al geknuffeld, dus je weet in ieder geval dat hij niet geen interesse heeft.

Bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat ik hem toch maar ga appen…of ik wacht tot morgen als ik m weer zie en kijk dan hoe het loopt!